فرماندار پلدختر:

مسئولان به واسطه خون شهدا صاحب جایگاه شدند

مسئولان به واسطه خون شهدا  صاحب جایگاه شدند
فرماندار پلدختر گفت: جایگاه مسئولان به واسطه خون‌ شهدا است که برای هر جایگاه مدیریتی در جمهوری اسلامی شهدای زیادی تقدیم شده است.
کد خبر: ۹۶۲۱۰۴۴
|
۲۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج لرستان دکتراحسان علی‌پور  در آئین تجلیل از آزادگان پلدختر که در سالن شهید رئیسی فرمانداری برگزار شد اظهار داشت: جایگاه مسئولان به واسطه خون‌  شهدا است که ریخته شده و برای هر جایگاه مدیریتی در جمهوری اسلامی شهدای زیادی تقدیم کرده ایم  بر همین اساس همه ی ما مسئولان امروز مدیون این عزیزان هستیم.

دکترعلی پوری افزود: نیاز است که گفتمان‌ سازی در زمینه آزادگان و ایثارگران صورت گیرد و خاطرات و تجربیات ایثارگران و آزادگان نوشته شود تا در اختیار مردم، نسل جوان و آیندگان قرار گیرد.

فرماندار پلدختر با بیان اینکه اشتغال به دو صورت دولتی و یا توسط شرکت‌ها انجام می‌شود عنوان کرد: در سطح شهرستان پلدختر کارخانجات  زیادی نداریم با این وجود پیگیر جذب فرزندان خانواده های ایثارگران ، جانبازان ،شهدا  و آزادگان سرافراز هستیم . 

وی با اشاره به اینکه جذب نیروهای غیر بومی را نمی‌پذیریم و اولویت جذب با نیروهای تحصیل کرده بومی شهرستان است، بیان کرد: آزمون استخدامی فرزندان شاهد، ایثارگران و جانبازان بالای ۷۰ درصد در سطح استان طی هفته‌های گذشته انجام شده است.

علی پوری گفت: ادارات شهرستان پلدختر با کمبود نیرو مواجه ‌اند که در حال پیگیری برای جذب نیرو هستیم.

انتهای پیام /

ارسال نظرات
آخرین اخبار