خبرهای داغ:
فرمانده تیپ تکاور حضرت مهدی (عج):

دشمن از سپاه پاسداران هراس دارد

سردار نجفوند گفت: هراس دشمن از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نشان دهنده جایگاه والای این نهاد است.
کد خبر: ۹۶۲۱۱۰۱
|
۲۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اندیمشک، سردار علی نجفوند در دیدار با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اندیمشک، با تشریح جایگاه ارزشمند سپاه پاسداران در ابعاد مختلف اظهار کرد: هراس دشمن از این مجموعه مهم و ارزشمند، نشان دهنده جایگاه والای این نهاد است.

فرمانده تیپ تکاور حضرت مهدی (عج) نیروی زمینی سپاه افزود: دشمنان همواره با طراحی و اجرای توطئه‌های مختلف و تفرقه قومیتی در تلاش بوده‌اند تا مانع همدلی و وحدت هم‌استانی‌ها، حتی شهرهای شمالی شوند اما به برکت بصیرت و حضور همیشگی مردم همواره ناکام مانده‌اند و این اقدام شوم به برکت وجود پاسداران و بسیجیان به هیچ وجه میسر نخواهد شد.

سرهنگ پاسدار سید عطاءاله موسوی نیز با آرزوی سلامتی برای پاسداران تیپ تکاور حضرت مهدی (عج) در انجام ماموریت های محوله و تأمین امنیت مرزها، لازمه توفیق خدمت بیش از پیش به مردم فهیم شهرستان را استفاده از ظرفیت‌های بالقوه تیپ تکاور حضرت مهدی (عج) بیان کرد و جذب بسیجیان به جهت کادرسازی این یگان را یکی از کارنامه‌های درخشان دانست.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اندیمشک خاطرنشان کرد: خدمت‌رسانی به مردم را وظیفه خود و مجموعه سپاه شهرستان می‌دانیم و در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار