خبرهای داغ:
در باباحیدر برگزار شد:

یادواره شهدا با عنوان"آبروی محله" در باباحیدر

یادواره شهدا با عنوانآبروی محله در باباحیدر
یادواره شهدا با عنوان "آبروی محله"با هدف قدردانی از خانواده‌های معظم شهدا، ترویج فرهنگ ایثار و معرفی حماسه‌ها و فداکاری‌های شهیدان به نسل امروزی در فرهنگسرای باباحیدر برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۲۱۱۸۹
|
۲۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛حجت الاسلام خوشبخت بیان کرد: یادواره شهدا یکی از انواع رویدادهای صحنه‌ای است که با هدف گرامی‌داشت یاد و خاطره‌ی شهداء ، با مجموعه‌ متنوعی از برنامه‌ها، اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: آسایش امروز را مرهون فداکاریهای دیروز شهیدان هستیم. امنیت و آرامش کنونی جامعه،عزت و اقتدار، استقلال و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و وجود سراسر شور و نشاط همه شما خوبان و عزیزان در این جشنواره به پاس ازخودگذشتگی ها، دلیری ها، رشادت ها و شهامت های غیورمندانه و غیرتمندانه شهداست.

 حجت الاسلام ‌‌‌خوشبخت، یادواره شهدا را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دانست و ادامه داد:تجلیل و تبجیل از شهدای گمنام ، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و مایه ی بقای انقلاب اسلامی است و به برکت شهدای انقلاب ، امروز ایران اسلامی در عرصه های ملی و بین المللی بر قلل رفیع و منیع افتخار ایستاده است همان گونه که امروز نیازمندی بشر به اخلاق و معنویت اسلامی روزافزون است قشرجوان هم به حاکمیت روح اخلاق و معنویت اسلامی به شدت نیازمند است و این نیازمندی، دائمی و همیشگی است.

وی در پایان گفت: بسی مایه فضیلت است که یاد شهدا را زنده بداریم تا فانوس روشن چراغ راه تبار عاشقان و نوید بخش بشارتی نو باشد.

شایان ذکر است: یادواره شهداء با حضور خانواده معظم شهدا،مسئولان،پایگاه های مقاومت بسیج،خادمین رضوی و اقشار مختلف مردم انقلابی و شهید پرور همراه با سخنرانی و مداحی برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار