دبیر شورای انسجام بخشی صنعت آب و برق لرستان در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه پلدختر:

مردم با صرفه‌جویی در مصرف آب و برق از بحران جلوگیری کنند

مردم با صرفه‌جویی در مصرف آب و برق از بحران جلوگیری کنند
دبیر شورای انسجام بخشی صنعت آب و برق لرستان گفت: با توجه به گرمای شدید هوا از همه مردم انتظار می رود با صرفه‌جویی و مصرف بهینه آب و برق از بحران جلوگیری کنند.
کد خبر: ۹۶۲۱۲۶۰
|
۲۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج لرستان حجت الاسلام سیدموسی نوربخش در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه پلدختر بر لزوم صرفه‌جویی و مدیریت و رعایت الگوی صحیح مصرف آب و برق در شرایط طاقت فرسای گرم سال تاکید و اظهارکرد: در مصرف آب و برق صرفه جویی شود تا دیگر مردم از این نعمت استفاده کنند و زندگی آنان دچار اختلال نشود.

وی با بیان اینکه صرفه‌جویی در مصرف آب و برق  در حد ضرورت و رفع نیاز برای جلوگیری از بحران ضرورتی اجتناب ناپذیر است افزود:  با توجه به افزایش چشمگیر دمای هوا در فصل تابستان مردم برای پیشگیری از بحران آب و برق در مصرف روزانه خود صرفه‌جویی کنند.

دبیر شورای انسجام بخشی صنعت آب و برق لرستان با بیان اینکه صرفه‌جویی و مصرف بهینه برق به تامین برق پایدار کمک می‌کند ،گفت: همیاری و همکاری مردم در این شرایط می‌تواند به کاهش مصرف برق و مدیریت بهینه منابع کمک کند تا از این تابستان سخت ،گرم و بی‌سابقه امسال عبور کنیم.

حجت الاسلام نوربخش افزود: با کاهش مصرف برق به ویژه در ساعات ۱۲ تا ۱۸ و موکول نمودن مصارف مازاد به بعد از آن و با چند راهکار ساده از جمله تنظیم دمای وسایل سرمایشی روی ۲۴ درجه و یا استفاده از دور کند کولر آبی ، استفاده از نور طبیعی در روز و صرفه‌جویی به هر نحو ممکن، خادمان خود در صنعت برق را برای برق‌رسانی مستمر یاری کنند.

انتهای پیام /

ارسال نظرات
آخرین اخبار