در شهر پردنجان انجام شد؛

آیین تکریم معارفه فرمانده پایگاه امام خمینی(ره)

آیین تکریم معارفه  فرمانده پایگاه امام خمینی(ره)
آیین تکریم و معارفه پایگاه مقاومت بسیج امام خمینی(ره)باحضور فرمانده و شورای حوزه حضرت زینب سلام الله علیها همراه با تجلیل و تقدیر از فرمانده پایگاه در مسجد صاحب الزمان ارواحنافداه پردنجان انجام شد.
کد خبر: ۹۶۲۱۳۱۵
|
۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده حوزه حضرت زینب سلام الله علیها ناحیه فارسان در این آیین گفت:مدیریت جهادی یکی از غنی‌ترین مفاهیم و الگوهای مدیریتی مطرح در راستای تمدن اسلامی است که در شرایط کنونی و برای مقابله با تحریم‌ها و تحقق گام دوم انقلاب اسلامی، باید از آن بهره برد.

وی، بسیج را پدیده ای بی نظیر دانست و اظهار کرد:بسیج، پدیده بی نظیری است که در یک معنا، قبل از پیروزی انقلاب، با حضور ایثارگرانه مردم و حرکت عظیم، انقلابی و بسیجی ملت متجلی شد و نهضت اسلامی را به پیروزی رساند، فرهنگ بسیجى یعنى آن مجموعه‌ى معرفت ها و روش ها و منش هایى که می تواند مجموعه‌هاى عظیمى را در ملت به وجود بیاورد، تا در همه عرصه ها حضوری فعال و پویا داشته باشد.

فرمانده حوزه حضرت زینب سلام الله علیها ناحیه فارسان در پایان با تشکر از زحمات ارزشمند فرمانده سابق پایگاه بسیج و آرزوی موفقیت، فرمانده جدید پایگاه را معرفی کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار