خبرهای داغ:
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی:

انتقال مواکب اربعین خراسان جنوبی توسط ۱۶۰ دستگاه ناوگان باری

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی ازخدمت رسانی ۱۶۰ دستگاه ناوگان باری استان به صورت داوطلبانه برای انتقال موکب‌ها و تجهیزات مورد نیاز خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی (ع) خبر داد.
کد خبر: ۹۶۲۱۴۴۶
|
۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، جلال‌زاده مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: شرکت‌های حمل و نقل کالای استان برای مشارکت در اجرای این طرح بدون اخذ کمیسیون شرکت، به صورت رایگان برای ناوگان اعزامی به مقصد عراق بارنامه صادر می‌کنند. 

وی افزود: با هماهنگی انجام شده با ستاد اربعین استان ۱۶۰ دستگاه انواع ناوگان باری و ۳۳۰ راننده باری استان، موکب‌ها و تجهیزات خدمات رسانی به زائران اربعین را انتقال می‌دهند. 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی افزود: رانندگان و ناوگان باری استان تا پایان اجرای طرح اربعین در کشور عراق حضور دارند و به زائران حسینی (ع) خدمات ارائه می‌دهند. 

وی افزود: برای بررسی وضعیت ایمنی ناوگان استان، بازدید‌های مشترک با هماهنگی فرماندهی انتظامی پلیس راه استان از ناوگان اعزامی به عتبات عالیات انجام می‌شود. 

جلال‌زاده گفت: در این رابطه علاوه بر توصیه‌های لازم به رانندگان برای رعایت موارد مرتبط با ایمنی، بهداشتی قبل از سفر، بررسی عملکرد ناوگان در طول مسیر رصد خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار