مدیر عامل شرکت گاز لرستان:

شهرستان های پلدختر و معمولان در خط پایانی گازرسانی

شهرستان های پلدختر و معمولان در خط پایانی گازرسانی
مدیر عامل شرکت گاز لرستان گفت:پرونده گازرسانی به شهرستان های پلدختر و معمولان با تکمیل پروژه های جاری در روستاهای باقیمانده، تا پایان سال ۱۴۰۳ بسته خواهد شد.
کد خبر: ۹۶۲۱۴۶۵
|
۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج لرستان، کرم گودرزی ، در بازدید از پروژه های گازرسانی روستایی و صنعتی محور شهرستانهای پلدختر و معمولان اظهارکرد: در حال حاضر عملیات گازرسانی به ۴۵ روستای محور آزادراه خرم زال (میانکوه شرقی) این شهرستانها در قالب چهار محور جداگانه و عقد قرارداد با پنج پیمانکار و به صورت جداگانه در حال انجام است.  

وی افزود: عملیات گازرسانی به چهار روستا در دهه فجر سال ۱۴۰۲ و زودتر از برنامه زمانبندی انجام و ۱۵ روستا در هفته دولت سال جاری افتتاح و ۲۶ روستا هم تا پایان سال به پایان می رسد که پرونده گازرسانی روستایی شهرستانهای معمولان و پلدختر به طور عملی بسته خواهد شد. 

مدیر عامل شرکت برق لرستان گفت: برای این تعداد روستا ۳۰ کیلومتر خط تغذیه فلزی با فشار ۳۵۰ PSI و ۱۳۰ کیلومتر خط توزیع  در اقطار مختلف و پنج ایستگاه تقلیل فشار اجرا و حجم ریالی این پروژه ها بیش از۹۰۰ میلیارد ریال می باشد.

گودرزی افزود: شرکت گاز لرستان همه توان خود را در توسعه گازرسانی به مناطق محروم و صعب العبور استان به کار بسته ، که جا دارد از کلیه همکارانم در این شرکت مشاور  و پیمانکاران اجرایی تشکر و قدردانی کنم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار