رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بروجرد:

برگزاری کارگاه آموزشی حجاب و عفاف در جمعیت هلال احمر بروجرد

برگزاری کارگاه آموزشی حجاب و عفاف در جمعیت هلال احمر بروجرد
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بروجرد گفت: در راستای طرح ملی شوق رویش سازمان جوانان هلال احمر،کارگاه آموزشی حجاب و عفاف با حضور جمعی از داوطلبان و اعضای سازمان جوانان شهرستان بروجرد برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۲۱۴۸۱
|
۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج لرستان، محمد کرمی ظهر امروز در کارگاه آموزشی حجاب و عفاف که در سالن اجتماعات جمعیت هلال احمر برگزار شد، با اشاره به اجرای طرح غنی سازی اوقات فراغت جوانان افزود: برنامه ریزی برای اوقات فراغت نوجوانان و جوانان می‌تواند زمینه ساز رشد بسیاری از توانمندی‌های آنان شود، که براین اساس طرح شوق رویش در سراسر کشور برنامه ریزی شده است.

وی اضافه کرد: در راستای طرح شوق رویش، امروز با حضور جمعی از داوطلبان و اعضای سازمان جوانان هلال احمر شهرستان بروجرد، کارگاه آموزشی حجاب و عفاف برگزار شد.

کرمی تصریح کرد: برگزاری کارگاه‌های آموزشی حجاب و عفاف می‌تواند گام ارزشمندی برای آگاه‌سازی افراد جامعه به ویژه بانوان باشد که در این مراسم از ۱۱۰ نفر از داوطلبان و اعضای سازمان جوانان هلال احمر حضور داشته وتجلیل شدند.

 رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بروجرد  اهداف این کارگاه  را  تبیین ریشه های دینی و اعتقادی فرهنگ عفاف و حجاب اسلامی  عنوان کرد و ابراز داشت: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری درباره ضرورت توجه همه جانبه به عفاف و حجاب اسلامی، تشریح نقش عفاف و حجاب اسلامی در افزایش سلامت جامعه موثر می‌باشد.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار