خبرهای داغ:
قاسمی فرزاد خبر داد

کسب رتبه نخست استان همدان در احیای واحدهای تولیدی و رفع نقاط حادثه‌خیز

همدان-استاندار همدان از کسب رتبه نخست استان همدان در احیای واحدهای تولیدی و رفع نقاط حادثه‌خیز در کشور خبر داد.
کد خبر: ۹۶۲۱۵۱۱
|
۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۴
کسب رتبه نخست استان همدان در احیای واحدهای تولیدی و رفع نقاط حادثه‌خیز

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد در بیست‌و‌هفتمین دوره جشنواره شهید رجایی استان همدان اظهار کرد: در سه سال دولت مردمی در استان همدان، شاهد فعالیت‌های جهادی و بی‌وقفه تمامی دستگاه‌های اجرایی بودیم و تلاش‌های آن‌ها شایسته تقدیر است.

وی افزود: در جشنواره شهید رجایی استان، تمامی دستگاه‌های اجرایی امتیازات نزدیکی به یکدیگر داشتند اما در هر کارگروه تنها یک دستگاه به عنوان برتر انتخاب شد.

استاندار همدان عنوان کرد: طبق رتبه‌بندی که توسط سرپرست ریاست‌جمهوری در روزهای پایانی دولت سیزدهم اعلام شد؛ استان همدان به رتبه نخست احیای واحدهای تولیدی در کشور دست یافت که حاصل تلاش‌های معاونت اقتصادی استانداری و دستگاه‌های اجرایی مرتبط بود.

وی با بیان اینکه در بخش راهداری با استفاده از سامانه هوشمند و برطرف‌کردن نقاط حادثه‌خیز، استان همدان به رتبه نخست کشور دست یافت، گفت: این دستاوردها نشان‌دهنده عملکرد موفق مدیران استان همدان در اجرای وظایفشان است.

*ثبت جهانی هگمتانه یک موفقیت‌ مهم در استان همدان

قاسمی‌فرزاد در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در حوزه فرهنگی، ثبت جهانی هگمتانه از دیگر موفقیت‌های مهم اخیر دولت مردمی در استان همدان بوده است.

وی افزود: در حوزه صنعت، استان همدان دستاوردهای قابل توجهی را تجربه کرده که از جمله این دستاوردها می‌توان به رشد ۲۰ درصدی صدور پروانه بهره‌برداری و ۱۶ درصدی مجوزهای کسب و کار اشاره کرد.

استاندار همدان تصریح کرد: عملیات اجرایی پتروشیمی ابن‌سینا پس از دو دهه انتظار در دولت مردمی آغاز شد و با تملک ۳۰۰ هکتار زمین، زیرساخت‌های لازم برای ایجاد شهرک‌های صنعتی جدید در استان فراهم شده است.

وی ابراز کرد: در بخش کشاورزی نیز رکورد جدیدی با انجام ۴/۵ میلیون قطعه جوجه‌ریزی در استان ثبت شد در حالی که در ابتدای دولت سیزدهم، آمار جوجه‌ریزی حدود ۱/۵ میلیون قطعه بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار