خبرهای داغ:
آهکی:

روزانه ۱۸۵ دستگاه اتوبوس از همدان به مرز مهران اعزام می‌شود

همدان-مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان همدان از اعزام روزانه ۱۸۵ دستگاه اتوبوس به مرزهای مهران و خسروی خبرداد.
کد خبر: ۹۶۲۲۴۰۸
|
۰۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۱
روزانه ۱۸۵ دستگاه اتوبوس از همدان به مرز مهران اعزام می‌شود

مهرداد آهکی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار کرد: از ابتدای طرح اربعین تاکنون ۱۶ الی ۳۱ مرداد ماه افزون بر ۱۱ هزار ۵۰۰ زائر با استفاده از ناوگان حمل ونقل عمومی به مرزهای مهران و خسروی اعزام شده‌اند و این روند تا پایان طرح اربعین و بازگشت کامل زوار ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به بازگشت زوار اربعین حسینی افزود: ۳۹ نفر از عوامل راهداری استان همدان به صورت ۲۴ ساعته در مرز مهران مستقر هستند و مسئولیت هماهنگی و هدایت ناوگان حمل ونقل عمومی را به سکوی بازگشت زوار اربعین از مرز مهران به همدان را بر عهده دارند.

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان همدان عنوان کرد: اوج بازگشت زائران اربعین حسینی از روز جمعه ۲ شهریور ماه آغاز خواهد شد و در همین راستا نیز از همه ظرفیت ناوگان حمل ونقل عمومی استان، بخش خصوصی، کارخانه جات،ادارات و دانشگاه ها برای تصریح در بازگشت زوار استفاده خواهد شد.

وی در پایان تاکید کرد: از همه زوار اربعین حسینی که با خودرو شخصی قصد بازگشت به شهرهای خود را دارند خواهشمندیم عجله ای برای بازگشت نداشته باشند و در طول مسیر بازگشت حتما در مکانهای پیش بینی شده استراحت کنند چراکه رانندگی با حالت خستگی و خواب آلودگی و عجله برای بازگشت می تواند بسیار حادثه ساز باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار