خبرهای داغ:

مثبت سوژه وقتی همت های جهادی کار های بزرگ می کند/ راه اندازی کارگاه کوچک خیاطی حاصل همت بلند بانوی آشتیانی

مثبت سوژه
وقتی همت های جهادی کار های بزرگ می کند/ راه اندازی کارگاه کوچک خیاطی حاصل همت بلند بانوی آشتیانی
بانوی خیاط آشتیانی با تسهیلاتی که بسیج سازندگی در اختیار او قرار داد توانست کارگاه کوچک خیاطی را در منزل شخصی خود راه اندازی کند.
کد خبر: ۹۶۲۱۵۷۷
|
۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۶

به گزارش سرویس خبری بسیج جامعه زنان-خبرگزاری بسیج استان مرکزی از آشتیان؛مریم خداوردی متولد ۱۳۵۶ از شهروندان این شهرستان می‌باشد که در سال ۱۳۹۹ گواهی مهارت خیاطی خود را با شرکت در کلاس های فنی و حرفه ی دریافت کرد و در این حوزه مشغول به فعالیت شد .

مریم خداوردی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج آشتیان گفت : بنده در سال ۱۳۹۹ با شرکت در کلاس های فنی و حرفه ای توانستم گواهی مهارت خیاطی را دریافت کنم و مشغول به حرفه خیاطی شوم . در سال ۱۴۰۲ با پیگیری های که از بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج آشتیان کردم توانستم مبلغ ۵۰ میلیون تومان تسهیلات اشتغالزایی را دریافت کرده و تجهیزات کارگاه خانگی خودم را کامل کنم ، که به این وسیله هم برای خودم و هم برای دخترم به صورت مستقیم اشتغال ایجاد شد . در حال حاضر ما با هیچ مجموعه دولتی قرارداد نداریم و به صورت آزاد کار میکنیم .

وی ادامه بیان کرد : یکی از مشکلات حوزه کاری ما رکودی است که بعضی اوقات ما را به دردسر می‌اندازد ،در برخی ایام سال است که یا سفارشات خیلی کم میشود یا کلا سفارشی داده نمیشود به همین دلیل نمیتوانم دقیق بگویم درآمد ماهیانه بنده چقدر است .

خداوری در پایان گفت : بنده از بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج آشتیان تشکر و قدردانی ویژه میکنم که به بنده کمک کردو این وام را به من داد ولی یک در خواست دارم و آن این است که علاوه بر این که این تسهیلات را بیشتر در اختیار کارآفرینان قرار میدهند مبالغ این تسهیلات را بیشتر کنند تا واحد های تولیدی کوچک و بزرگ بیشتری راه اندازی شوند .

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار