خبرهای داغ:
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه؛

۷۰ درصد زوار اربعین وارد کرمانشاه شده‌اند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه گفت: آنچه که ما تا امروز شاهد هستیم این است که ۷۰ درصد از زائران اربعین وارد استان کرمانشاه شده و به سمت مرزهای خسروی و مهران می‌روند.
کد خبر: ۹۶۲۱۶۱۴
|
۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۴

به گزارشخبرگزاری بسیج از کرمانشاه علی شعبانی در جمع خبرنگاران کرمانشاهی مستقر در پایانه مرزی خسروی، اظهار داشت: خوشبختانه مرز خسروی از آغاز اجرای عملیات اربعین آماده و پذیرای حضور زائران امام حسین (ع) بوده است و از همان ابتدای ماه صفر که اجرای عملیات اعلام شد، شاهد حضور هم‌وطنان عزیز در این مرز تاریخی هستیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه عنوان کرد: مرز خسروی به همت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و تدابیر ایشان مجدداً احیا شد؛  در سنوات گذشته زیرساخت‌های بسیار خوبی برای مرز فراهم شد که این زیرساخت‌ها به عزیزانی که قصد داشتند از طریق مرز خسروی به عتبات عالیات مشرف شوند، کمک کرد تا سفر خوب و راحتی را تجربه کنند.

شعبانی تأکید کرد: زائرانی که سال گذشته از این مرز استفاده کردند، امسال نیز مجدداً حضور پیدا کردند و یکی از دلایل آن نزدیکی زیرساخت‌های ایجاد شده به پایانه مرزی خسروی است؛ چرا که زائران عزیز به راحتی به پایانه و نقطه خروج از مرز دسترسی خواهند داشت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه خاطرنشان کرد: بر اساس تدابیر اندیشیده شده از ابتدای ورودی استان کرمانشاه تا نقطه صفر مرزی موکب‌های مردمی و سازمانی برپا شده و در حال ارائه خدمات به زائران هستند و حتی از زائرانی که قصد سفر به مرز مهران را دارند تا پایان محدوده استان کرمانشاه به صورت کامل پذیرایی می‌شود.

وی در ادامه در رابطه با آمار ورود و خروج از مرزهای خسروی و مهران، افزود: آنچه که ما تا امروز شاهد هستیم این است که ۷۰ درصد از زائران اربعین وارد استان کرمانشاه شده و به سمت مرزهای خسروی و مهران می‌روند.

شعبانی در پایان گفت: با تلاش‌هایی که صورت گرفته به دنبال این هستیم که مرز خسروی به عنوان یکی از مرزهای اصلی قرار بگیرد و بتوانیم خدمات خوبی به زائران امام حسین (ع) ارائه دهیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار