۱۸ حلقه چاه غیرمجاز در شهرستان خلخال مسدود شد

فرماندار خلخال از انسداد ۱۸ حلقه چاه غیرمجاز در این شهرستان در سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۹۶۲۱۶۵۲
|
۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۴

۱۸ حلقه چاه غیرمجاز در شهرستان خلخال مسدود شد

به گزارش بسیج، سیدجواد یحیی‌زاده روز یکشنبه در جلسه بررسی مشکلات چاه‌های غیرمجاز خلخال بر لزوم کاهش تلفات آب آشامیدنی در شهر و تعیین تکلیف چاه‌های در اختیار شهرداری و آب و فاضلاب تاکید کرد و افزود: مسئولان شرکت آب و فاضلاب شهرستان در اسرع وقت نسبت به تعمیر و تعویض انشعابات فرسوده آب شهری به منظور کاهش تلفات آب اقدام کنند.

وی اظهار کرد: ادارات منابع آب، آب و فاضلاب و شهرداری برای کنترل و جلوگیری از استفاده از آب روستاها در کشاورزی و همچنین تعیین تکلیف چاه‌های شهرداری خلخال اهتمام جدی داشته باشند.

یحیی‌زاده بازگشایی و لایروبی تعدادی از مسیل‌ها و رودخانه‌های شهرستان را ضروری دانست و گفت: تکمیل طرح مربوط به نصب کنتور بر روی چاه‌های شهرستان با اولویت چاه‌های صنعتی، لزوم تمدید پروانه‌های برداشت آب سطحی توسط مشترکین و قطع برق پروانه‌های تمدید نشده توسط اداره برق باید جدی گرفته شود.

رضا شمسی ، مدیر منابع آب خلخال نیز در این جلسه با ارائه گزارشی از وضعیت منابع آب شهرستان گفت: امسال تاکنون بیش از ۱۸ حلقه چاه غیرمجاز در این شهرستان مسدود و بر روی هشت حلقه چاه مجاز هم کنتور هوشمند و حجمی نصب شده است.

وی افزود: در سال جاری ۹ هکتار از تصرفات بستر رودخانه‌های شهرستان آزادسازی و برای ۲۵ هکتار بستر رودخانه‌ها نیز سند مالکیت اخذ شده است.

خلخال در جنوب اردبیل قرار دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار