خبرهای داغ:
به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی؛

فرمانده انتظامی شهرستان پلدختر پیام تبریک صادر کرد

فرمانده انتظامی شهرستان پلدختر پیام تبریک صادر کرد
فرمانده انتظامی شهرستان پلدختر به مناسبت سالروز ورود آزادگان سرفراز به میهن اسلامی، در پیامی این روز بزرگ را به اسوه های صبر و مقاومت و خانواده های محترم آنان تبریک و تهنیت گفت.
کد خبر: ۹۶۲۱۶۵۷
|
۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج لرستان، فرمانده انتظامی شهرستان پلدختر به مناسبت سالروز ورود آزادگان سرفراز به میهن اسلامی، در پیامی این روز بزرگ را به اسوه های صبر و مقاومت و خانواده های محترم آنان تبریک و تهنیت گفت. 
در متن پیام تبریک سرهنگ گرواند آمده است: 
26مردادماه سال 69 آغاز بازگشت آزادگان به ميهن  اسلامی و روز سراسر افتخاری است که بر صفحات زرين انقلاب حک شد، 26 مرداد يادآور ايام معطر به عطر حضور دوباره عزیزانی است که بوی  شهیدان را با خود داشتند.

 بي‌ترديد يكی  از اين روزهای ماندگار كه هيچگاه از ذهن و دل ملت بزرگ ما فراموش نخواهد شد، روز بازگشت سرافراز آزادگان عزيز به ميهن  اسلامی است.

 آزادگان، هیچ ‌گاه متعلق به يک مقطع از تاريخ نیستید، بلکه همواره مانند روحی در همه ارکان اين کشور و ملت جاری شده‌اند، چرا که پيام و سيره آن ها، فرياد سربلندی و شکوهمندی ملت شهید پرور ايران بوده که برای هميشه ماندگار است و در هر زمان و ميدانی  می توان از آن بهره جست.

آزادگان در طول هشت سال دفاع مقدس، پيام آوران انقلاب بودند و غریبانه و مظلومانه در ميان كينه توزی دشمنان و تلخ كامی دوران اسارت، صدای آزادی و استقلال وطن را سر دادند و در راه استقرار و تداوم نظام جمهوری اسلامی ایران تا پای جان ايستادند.

اينجانب اين روز بزرگ را به آزادگان سرافراز و اسوه های مقاومت و شيران بيشه شجاعت و رشادت که يادگاران ارزشمند سال های سخت و غرور آفرین نبرد حق علیه باطل می باشند و خانواده محترمشان تبريک و تهنیت عرض  می نمایم و سلامتي و توفيق اين عزیزان را از درگاه ایزد متعال خواستارم.

انتهای پیام /

ارسال نظرات