سرهنگ ساکی خبر داد

کشف ۴۰ تن سنگ سیلیس قاچاق در ملایر

همدان_فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از توقیف یک دستگاه کامیون  و کشف ۴۰ تن سنگ سیلیس قاچاق توسط ماموران فرماندهی انتظامی بخش زند خبر داد.
کد خبر: ۹۶۲۱۶۵۸
|
۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۹

کشف ۴۰ تن سنگ سیلیس قاچاق در ملایر

سرهنگ احمد ساکی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر اظهار کرد: در راستای مبارزه با پدیده قاچاق و برخورد قاطع با سودجویان، ماموران فرماندهی انتظامی بخش زند در حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودرو کامیون حامل بار مشکوک می شوند و برای بررسی‌های بیشتر آن را متوقف می‌کنند.

وی تصریح کرد: ماموران در بازرسی از خودرو مقدار ۴۰ تن سنگ سیلیس قاچاق را کشف و یک نفر را در این ارتباط به مرجع قضایی معرفی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر بیان کرد: برخورد قاطعانه پلیس ملایر با ورود انواع کالای قاچاق  و غیرمجاز  به عنوان یکی از منابع طبیعی مهم و ثروت ملی کشور به صورت ویژه در دستور کار ماموران شهرستان قرار دارد.

*کشف ۵ تن چوب جنگلی قاچاق در شهرستان ملایر

وی گفت: در اجرای طرح کنترل محور مواصلاتی و خودروهای عبوری ماموران انتظامی بخش زند به دو دستگاه خودرو نیسان حامل چوب مشکوک شدند.

ساکی تصریح کرد: بلافاصله ماموران پاسگاه خودروهای مورد نظر را متوقف و در بازرسی از آنها ۵ تن چوب جنگلی قاچاق کشف کردند.

وی خاطرنشان کرد: چوب‌های قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل و رانندگان خودروها نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر در پایان از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه مسائل امنیتی و فعاليت غيرقانوني قاچاقچيان مراتب را سريعا به پليس ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار