خبرهای داغ:
مثبت سوژه |

تمجید نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی از اجرای طرح نفس بسیج جامعه پزشکی و تاکید بر گسترش این قبیل فعالیت‌ها در راستای اجرای قانون جوانی جمعیت

حجت‌الاسلام نوری گفت: جوانی جمعیت نیازمند مشارکت همگانی است و امیدواریم برنامه های این بخش با حضور دست اندرکاران و فعالان جمعیت به خوبی اجرایی شود.
کد خبر: ۹۶۲۱۸۸۴
|
۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۶

حجت الاسلام رضا نوری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج، با بیان اینکه نیاز است فعالیت های طرح نفس برای نجات جنین ها و جلوگیری از سقط گسترش پیدا کند، گفت: افراد و پدر و مادرهایی که سقط جنین انجام می دهند باید پاسخگوی جنین باشند، زیرا در آخرت از آن ها بازخواست می شود که  به کدامین گناه کشته شده اند. 

امام جمعه بجنورد با یادآوری اینکه در سال های گذشته نسبت به مسئله جمعیت بی مهری شده و با هجمه شدید غرب برنامه کنترل جمعیت در کشور اجرایی شده، گفت: نیاز است اقدام عاجل و تبلیغات گسترده ای صورت بگیرد تا افراد به فرزندآوری تشویق شوند زیرا در غیر این صورت از نظر اقتصادی، اجتماعی و امنیتی متضرر خواهیم شد.

وی ادامه داد: برخی استان ها دارای رشد منفی جمعیت هستند به نحوی که حتی جمعیت جانشین را هم ندارند و ممکن است در چاله جمعیتی گرفتار شوند که خروج از آن سخت و دشوار خواهد بود.

وی گفت: خانواده هایی که فرزند نداشته باشند و یا تک فرزند باشند اگر در دوران پیری نتواند به خانواده کمک کند، افسردگی شدید در خانواده ها به وجود خواهد آمد. 

حجت الاسلام نوری خاطرنشان کرد: جوانی جمعیت نیازمند مشارکت همگانی است و امیدواریم برنامه های این بخش با حضور دست اندرکاران و فعالان جمعیت به خوبی اجرایی شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار