نشست تبیینی و رایزنی اولین جشنواره فرهنگی هنری و دانش بنیان فَردُخت

این نشست به میزبانی ریاست دانشگاه علمی کاربردی استان قم و با حضور معاونین و مدیران دانشگاه و مسئول بسیج جامعه زنان استان قم برگزار شد. 
کد خبر: ۹۶۲۱۸۹۶
|
۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، زینب فرخ مسئول بسیج جامعه زنان استان قم در این جلسه، ارائه الگوهای مناسب ایرانی اسلامی در حوزه مد و لباس با استفاده از ابزار هنر، ارتباط و تعامل بین طراحان و تولیدکنندگان پوشاک در فرآیند تولید را از اهداف اصلی جشنواره فردخت دانست.

فرخ، در ادامه توضیحاتی را در خصوص محورها و سطوح رقابت در سه بخش طراحی، تولید اثر و پژوهش و همچنین مشوق های در نظر گرفته شده شامل برگزاری کارگاه های آموزشی با دعوت از اساتید برتر، مشاوره تخصصی رایگان، ارائه گواهی نامه معتبر و اختصاص بیش از یکصد میلیون تومان به نفرات منتخب جشنواره ارائه نمود.

محمد رضا فلاح، رئیس دانشگاه علمی کاربردی ضمن اعلام همکاری همه جانبه با ستاد جشنواره فردخت اظهار داشت: این دانشگاه از ظرفیت های خوبی جهت برگزاری کارگاه های آموزشی، اساتید و دانشجویان رشته های طراحی دوخت و فارغ التحصیلان برخوردار است و در مورد برگزاری رویداد های استارت آپی و نشست های دانشجویی و اساتید در مرکز زائر اعلام آمادگی کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار