خبرهای داغ:

«مسجد»قلب تپنده و حیات‌بخش جامعه اسلامی

بسیج مساجد و محلات سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان به مناسبت روز جهانی مسجد بیانیه ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۶۲۱۸۹۷
|
۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۱

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان،  بسیج مساجد و محلات سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان بیانیه ای به مناسبت روز جهانی مسجد صادر کرده است.

در متن این بیانیه آمده است: روز جهانی مسجد، که به تعبیر رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی(مدظله‌العالی)، "اساساً یک روز انقلابی است" ، یادآور اقدام خبیثانه رژیم صهیونیستی در جسارت به قبله اول مسلمین و به آتش کشیدن مسجدالأقصی و تجلی عمق دشمنی این رژیم کودک‌کش با اسلام عزیز و مقدسات مسلمانان جهان است. 
در ادامه می خوانیم؛ بغض  مردم انقلابی و جوانان پرشور و آزادگان ومردم جهان که امسال را برای ابراز خشم و انزجار نسبت به دولت تروریست آمریکا و رژیم جنایتکار صهیونیستی، درخصوص به شهادت رساندن مردم مظلوم غزه در موقف "روز جهانی مسجد" که همزمان با اربعین سالار شهیدان  مقارن شده است، جلوه دیگری خواهد یافت. در این شرایط که ،  رژیم غاصب و کودک کش اسرائیل جنایت بزرگی درحق مردم مظلوم انجام داده  و مشاهده و سکوت برخی کشورهای اسلامی وعربی در نهایت گستاخی و عادی‌سازی روابط خود با این غده سرطانی، غیرت آزادگان را می‌سنجند و به طمع کسب منافع نامشروع، مصیبت بزرگی را برای امت اسلامی رقم زده‌اند.

 در این بیانیه تأکید شده است: پیشتازی مساجد در یادآوری نقاط مشترک فکری و ایدئولوژیک مسلمانان و امت واحده، ایجادکننده جنبشی بین‌المللی خواهد بود که طنین آن در اقصی نقاط جهان شنیده خواهد شد. این قلب تپنده و حیات‌بخش جامعه اسلامی، با تربیت نسلی مؤمن، انقلابی و برآمده از معنویت اصیل اسلامی، هسته‌های مقاومت را با هدف تحقق آرمان "تمدن اسلامی فراگیر" ، در سرتاسر دنیا شکل داده  و قبله اول مسلمانان را به آغوش امت واحده باز خواهد گرداند. 

در ادامه می خوانیم؛ بر یکایک مؤمنین و امت اسلامی واجب است تا در پرتو رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، حضرت امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی)، و در راستای استقرار جامعه مهدوی، از هر اقدامی در مخالفت با جنایت شیطانی قرن فروگذار نکنند و رازِ پیروزی نهایی جبهه حق و مقاومت در مقابل شجره خبیثه و جبهه استکباری ورژیم کودکش اسرائیل ، در اتکاء به فرهنگ اسلامی، در بستر مساجد تراز اسلامی، همراه با روحیه انقلابی و ولایی خواهد بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار