شور و حال معنوی خدام الحسین(ع) در خدمت رسانی به زوار اربعین حسینی(ع)

غرفه کودک و نوجوان یکی از فعالیت‌های فرهنگی زائر سرای امام رضا(ع)زاهدان است، که برای کودکان زائر حسینی(ع) تعبیه شده است. 
کد خبر: ۹۶۲۱۹۰۴
|
۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۸

محسن اشرفیان، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان گفت: زائر سرای امام رضا(علیه السلام )چندین سال است که میزیان شبه قاره هند، زائران پاکستانی و هندوستانی است که‌ جهت زیارت حرم حضرت اباعبدالله الحسین(علیه السلام) و زیارت حرم امام رضا(علیه السلام) در این مکان مقدس حضور پیدا می کنند. 

وی با اشاره به فعالیت های انجام شده برای رفاه بیشتر زوار ،افزود: غرفه کودک و نوجوان، یکی از غرفه هایی است که برای زوار درنظر گرفته شده است،که جمعیتی بالغ بر سه هزار کودک وزائرانی که برای زیارت امام حسین(علیه‌السلام) مشرف شدند در این مکان از خدمات اینجا بهره مند می شوند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان ،عمده فعالیت غرفه کودک و نوجوان را ،نقاشی و مهیا کردن ،اسباب بازی برای استفاده وشادی و سرگرمی کودکانی که همراه خانواده به کربلای معلا مشرف می شوند،عنوان کرد .

وی تصریح کرد: با وجود زوار اربعین حسینی(ع)و خدمت و پذیرایی مواکب از زائرین ،حس و حال بسیار معنوی در زائر سرای امام رضا(علیه السلام)، فراهم شده است، که هم مردم استان سیستان وبلوچستان از این فضای معنوی و آرامش بخش بهره مند می شوند و هم زائرين پاکستانی وهندوستانی که به کربلا مشرف می شوند از فضای معنوی اینجا بهره مند می شوند.

محسن اشرفیان، خاطرنشان کرد: مردم استان سیستان وبلوچستان با شور وحالی جهت خدمت رسانی به زائرين حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) اینجا برنامه هایی فراهم کردند که باعث رونق بیشتر شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار