خبرهای داغ:
تولیت مسجد مقدس جمکران در آیین مثل ابراهیم:

محتوای ارائه شده در مساجد را باید با معرفت‌افزایی و تقویت روحیه تعبد در مردم تقویت کنیم

کد خبر: ۹۶۲۱۹۷۲
|
۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۲

 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، حجت‌الاسلام والمسلمین اجاقی نژاد طی سخنانی در دومین آیین تکریم فعالان مساجد تحت عنوان «مثل ابراهیم» اظهار کرد: در طول تاریخ در نتیجه ضعف مسلمانان و وسوسه های شیطان و ستم ستمگران ، مساجد از مرکزیت افتاد و رونق مساجد از بین رفت. 

وی با بیان اینکه همزمان با آغاز انقلاب اسلامی ایران، مساجد دوباره رونق گرفتند و مرکزیت یافتند، گفت: حرکت عظیم انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی(ره) و به پشتیبانی روحانیت ازمساجد شروع شد و به منصه ظهور رسید.

حجت الاسلام و المسلمین اجاقی‌نژاد خطاب به خادمین مساجد بیان کرد :همان طور که غیبت حضرت، دوران صغری و کبری داشت و خورشید وجود آن حجت الهی غروب نکرد، ظهور نورانی اش هم صغری و کبری دارد و ظهور صغری حضرت، با به وجود آمدن انقلاب اسلامی ایران اتفاق افتاده است.

تولیت مسجد مقدس جمکران در ادامه افزود: امروز اگر بخواهیم ظهور مولایمان حضرت بقیه الله(ع) نزدیک شود و وعده الهی اتفاق بیفتد باید همان راهی را برویم که در صدر اسلام طی کردند و یا ملت ایران در شروع انقلاب اسلامی آن را طی کرد. باید مساجد را رونق یبخشیم و محتوای مساجد را با معرفت افزایی، تقویت توحید و روحیه تعبد در مردم، تقویت مهدویت در میان امت اسلامی، متحد کردن امتها زیر پرچم مهدویت با محوریت آستان مقدس مسجد جمکران، تقویت کنیم.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار