خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

تدابیر ویژه برای زوار خارجی اربعین اندیشیده شده تا حس غربت نداشته باشند

سرتیپ فدوی گفت: تدابیر ویژه برای زوار خارجی اربعین اندیشیده شده تا حس غربت نداشته باشند.
کد خبر: ۹۶۲۲۰۱۳
|
۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۶
تدابیر ویژه برای زوار خارجی اربعین اندیشیده شده تا حس غربت نداشته باشند

سردار سرتیپ فدوی جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور در مرز چذابه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج خوزستان با بیان اینکه امسال خدمات رسانی به چذابه نسبت به پارسال افزایش یافته، گفت: همه افرادی که درگیر موضوع مرزهای ورودی و خروجی خوزستان هستند وجه غالب این است که «دلی کار می‌کنند.»

او افزود: کار برای امام حسین برای خود فرد است زیرا زیارت امام حسین بالاترین وجه تربیتی دارد و امام صادق می‌فرمایند همه ائمه کشتی نجات هستند، ولی کشتی امام حسین (ع) از همه پر سرعت تر است و یعنی اینکار برای تربیت خلایق بی شماری که به سمت کربلا می‌روند موثر است.

سرتیپ پاسدار فدوی اضافه کرد: یکی از دلایل افزایش ظرفیت‌ها و خدمات نسبت به پارسال نیز همین کارهای دلی و تربیت اخلاقی است که در این مسیر می‌آموزند.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: در چذابه همه افرادی که از خارج کشور وارد می‌شوند یا مقیم هستند، از این محل عبور می‌کنند ما سعی می‌کنیم با استقبال و میزبانی خوب در اینجا احساس غربت نداشته باشند.

او گفت: مردم پاکستان، هندوستان، تاجیکستان و آذربایجان که از اینجا عبور می‌کنند قطعا راهشان ادامه خواهد داشت تا زمانی که تمام دنیا امام حسین (ع) را بشناسند و مقدمه ظهور فراهم گردد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار