جانشین فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع)شهرستان قزوین؛

امروز زنان فلسطینی دست پرورده مکتب حضرت زینب(س)هستند

امروز زنان فلسطینی دست پرورده مکتب حضرت زینب(س)هستند
سرهنگ عبادی گفت:امروز زنان فلسطینی که دست پرورده مکتب حضرت زینب(س)هستند و تمام توان در غزه استقامت می کنند.
کد خبر: ۹۶۲۲۰۵۹
|
۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان قزوین سرهنگ روح الله فلاح عبادی جانشین فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع)شهرستان قزوین در جمع بانوان تاثیرگذار شهر اقبالیه اظهار داشت:حضرت زینب(س) به تنهایی یک دانشگاه است. درس هایی که این بزرگ آموزگار به نوع بشر می دهد، در واژه های علمی امروز نمی گنجد.

وی خاطرنشان کرد:دختر علی‌بن ابی طالب(ع) در هر میدانی قهرمان است. در میدان زهد، عبادت، عشق و معرفت، سیاست و در تمامی ابعاد زندگی اش اسطوره ای بی نظیر است.

اوست که به صبر و استقامت معنا می بخشد؛ به شهامت و شجاعت آبرو می دهد؛ بر قامت غیرت و مردانگی لباس عزت می پوشد؛ بلا و مصیبت را خجل و شرمنده می سازد و در بند اسارت؛ امید به زندگی و شور و مبارزه و توان ستیز را شرمسار خود می کند.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع)شهرستان قزوین افزود:

زن معاصر برای رهایی از اسارت فرهنگ غرب، راهی ندارد جز آن که زینب(س) را به عنوان الگو و سرمشق زندگی خود برگزیند. اما زینب فقط الگوی زنان نیست و آنچنان که خدا برای همه مومنان مریم و آسیه را مثل می زند، همگان و در همه عرصه ها لازم است از این بانوی نمونه الگو برداری کنند که یکی از آن عرصه ها می تواند نوع مواجهه با ابرقدرتها باشد که امروزه لازم است این نگاه مورد عنایت ویژه مردان عرصه روابط خارجی کشورمان در مواجهه با قدرتهای حاکم بر دنیا باشد که ان شاءالله چنین هم هست.

این مسئول بیان داشت:

بانویی که در خانه دشمنِ قدرتمند و مغرور، چنان با کلامش بر او زخم می زند که به مرگ خود راضی می شود. بانویی که راه دفن ظلم و ستم را به بشر آموخت؛ بانویی که اسارتش، درخشش حضور فعال زن در صحنه های مختلف سیاسی و اجتماعی و بر هم زننده معادلات سیاسی چیره بر جامعه است.

 

انتهای پیام / 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار