خبرهای داغ:

مادر شهیدی که ۴۲ سال چشم انتظار فرزندش است

برادر شهید ابراهیم بایمانی نژاد گفت: پیکر پاک برادرم پس از شهادت در خاک جبهه ماند و با گذشت چندین دهه از آن زمان هنوز پیکر پاکش به وطن بازنگشته و مادرم ۴۲ سال چشم انتظار است.
کد خبر: ۹۶۲۲۰۹۳
|
۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۸

مادر شهیدی که ۴۲ سال چشم انتظار فرزندش است

به گزارش خبرگزاری بسیج از هفتکل، شهید ابراهیم بایمانی نژاد در تاریخ ۲۶ شهریور ماه سال ۱۳۴۵ در استان خوزستان دیده به جهان گشود و شادی را میهمان محفل گرم و صمیمی خانواده خود کرد، این دلیرمرد خوزستانی کودکی را پشت سر نهاد و پس از آن به مدرسه رفت تا علم و دانش بیاموزد.

میلاد بایمانی نژاد برادر شهید ابراهیم بایمانی نژاد از هفتکل، گفت: دوران نوجوانی برادرم با دوران هشت سال دفاع مقدس همزمان شد که به همین خاطر به همراه دوستان و همشهریان عازم جبهه‌های حق علیه باطل شد و به نبرد با دشمن پرداخت.

وی در ادامه افزود: پس از حضور در جبهه در تاریخ ۱۳۶۲/۱۲/۱۰ در سن ۱۷ سالگی به فیض شهادت نائل آمد و نام زیبای خود را در دفتر ۲۳ هزار شهید استان خوزستان ثبت کرد.

بایمانی نژاد ادامه داد: پیکر پاک برادرم شهید ابراهیم بایمانی نژاد پس از شهادت در خاک جبهه ماند و با گذشت چندین دهه از آن زمان هنوز پیکر پاکش به وطن بازنگشته و مادرم ۴۲ سال چشم انتظار است.

وی در پایان گفت: به دلیل سکونت خانواده شهید ابراهیم بایمانی نژاد در شهر شهیدپرور هفتکل، یادبودی برای برادرم در گلزار شهدای هفتکل بنا شده تا مونس رازی برای خانواده شهید باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار