خبرهای داغ:
همزمان با هفته دولت؛

افتتاح و بهره برداری از ۵۱ پروژه آب و فاضلاب در چهارمحال و بختیاری

به مناسبت هفته دولت ۵۱ پروژه شرکت آب و فاضلاب در سطح استان چهارمحال و بختیاری افتتاح و به بهره برداری می رسد.
کد خبر: ۹۶۲۲۰۹۶
|
۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۶:۲۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختیاری گفت: این شرکت با ۵۱ پروژه آماده افتتاح در حوزه بهره برداری و توسعه آب و فاضلاب در سطح شهرها و روستاهای استان چهارمحال و بختیاری به استقبال هفته دولت سال جاری می رود.

محمد کریمی با اشاره به پروژه های قابل افتتاح و آماده بهره برداری این شرکت در هفته دولت اظهار داشت: ۵۱ پروژه شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری در ۱۲ شهرستان استان با  اعتباری بالغ بر دویست و ۴۴ میلیارد تومان از منابع ملی، استانی، محرومیت زدایی و سایر ردیف ها در هفته دولت افتتاح و به بهره برداری خواهند رسید و جمعیتی حدود ۱۸۲ هزار و ۸۰۰ نفر از مزایای افتتاح این پروژه ها بهره‏مند خواهند شد.

کریمی ضمن اشاره به اینکه اطلاع‌ رسانی از خدمات انجام شده یک ضرورت است و هفته دولت فرصت مناسبی برای تشریح اقدامات و بیان دستاوردهای دولت می باشد، گفت: ۱۹ پروژه از ۵۱ پروژه قابل افتتاح در هفته دولت سال ۱۴۰۳ مربوط به روستاهای استان و در راستای اجرای طرح جهاد آبرسانی و ۳۲ پروژه مربوط به حوزۀ شهری و مشترک با دیگر روستاهای استان می باشد.

وی در ادامه گفت: ۳۹ روستا با بیش از ۳۲ هزار نفر جمعیت، از نتایج افتتاح پروژه های آبرسانی روستایی و ۱۵۰ هزار و ۸۰۰ نفر از جمعیت شهری استان از افتتاح این پروژه ها بهره مند خواهند شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری؛ تامین آب، اصلاح و توسعه شبکه توزیع آب شرب، لوله گذاری خطوط انتقال، بهسازی چشمه، احداث مخازن ذخیره آب آشامیدنی، حفر چاه، احداث ایستگاه پمپاژ، آزمایشگاه میکروبی آب، تامین زیر ساخت آب و فاضلاب در نهضت ملی مسکن شهرها، انجام مطالعات و... را از احجام عملیاتی این پروژه ها عنوان کرد.

کریمی در تفکیک شهرستانی پروژه ها یادآوری کرد: از مجموع ۵۱ پروژه، ۱۰ پروژه در شهرستان شهرکرد، ۷ پروژه در شهرستان لردگان، ۶ پروژه در شهرستان فارسان، ۵ پروژه در شهرستان کوهرنگ، ۴ پروژه در شهرستان اردل، ۴  پروژه در شهرستان خانمیرزا، ۴ پروژه در شهرستان سامان، ۲ پروژه در شهرستان کیار، ۳ پروژه در شهرستان بروجن، ۲ پروژه در شهرستان بن، ۲ پروژه در شهرستان فلارد و ۲ پروژه در شهرستان فرخشهر به بهره برداری می رسد که انشاالله مبارک مردم شریف استان چهارمحال و بختیاری باشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار