برنامه‌های الغدیریان در هفته دفاع مقدس اعلام شد

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد برنامه‌های این مجموعه را در هفته دفاع مقدس اعلام کرد.
کد خبر: ۹۶۲۲۲۵۷
|
۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، سردار حسین زارع‌کمالی امروز در جلسه هماهنگی ویژه برنامه‌های هفته دفاع مقدس با اشاره به اهمیت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و برنامه‌های این هفته اظهار کرد: برگزاری مراسم عزداری نیروهای مسلح و رژه دسته‌‌های عزاداری در ۲۸ صفر از مهمترین برنامه‌های هفته دفاع مقدس است.

وی افزود: تحقق دستور فرمانده معظم کل قوا مبنی بر برگزاری مراسم عزداری نیروهای مسلح در ۲۸ صفر و همچنین عزاداری نیروهای مسلح و توکل و توسل به ائمه اطهار در این روز از جمله مواردی است که اولویت بسیاری دارد.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با بیان اینکه انسجام، اتحاد و همبستگی نیروهای مسلح با حضور حداکثری نیروهای مسلح از فراجا، ارتش و سپاه پاسداران در این مراسم نشان داده خواهد شد، افزود: اتحاد و همبستگی اولین موردی است که در مراسم عزاداری نیروهای مسلح دیده خواهد شد، اما ارائه الگوی مناسبی از عزاداری مسئله دیگری است که توسط این رژه رقم زده می‌شود.

وی ادامه داد: بنا به دلایلی در سال جاری مکان عزاداری تغییر کرد و با توجه به حضور پیکر مطهر شهدای گمنام در مراکز فرهنگی و آموزشی برنامه‌ریزی شد تا مراسم از مقبره شهدای خوشنام دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شود و در نهایت در موزه دفاع مقدس منطقه صفاییه این مراسم به پایان برسد.

زارع‌کمالی عنوان کرد: مقرر شد تا تمام شهرستان‌های استان یزد موضوع راه‌اندازی دسته‌های عزاداری توسط نیروهای بسیجی در ۲۸ صفر را به صورت جدی انجام دهند و نمود پررنگی داشته باشد.

وی افزود: در حوزه برقراری امنیت مراسم باید برنامه‌ریزی‌های لازم توسط شهرداری یزد، نیروی انتظامی و سپاه الغدیر استان یزد انجام شده، تا این مراسم در سلامت کامل برگزار شود.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد عنوان کرد: در این مراسم همچنین اعلام انزجار از رژیم اشغالگر و متجاوز صهیونیستی و اعلام همدلی با مردم مظلوم غزه و فلسطین با نصب پرچم‌های کشور فلسطین در طول مسیر نیز انجام خواهد شد.

وی با اشاره به دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس تصریح کرد: هفته دفاع مقدس همایش اقتدار و صلابت نیروهای مسلح است، نیروهایی که نشان دادند از مردم، در کنار مردم، با مردم و برای مردم هستند.

زارع‌کمالی با بیان اینکه عزت و اقتدار نیروهای مسلح برگرفته از حمایت مردم است، گفت: هفته دفاع مقدس تنها برای نیروهای مسلح نیست، بلکه برای تمام دستگاه‌های اجرایی استان یزد است که همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس در روز ۳۱ شهریور ماه برنامه رژه با حضور نیروهای مسلح و بسیحیان برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: رژه ۳۱ شهریور ماه نیز نشان‌دهنده اقتدار، همدلی و همبستگی میان نیروهای مسلح و مردم است. 

وی تصریح کرد: با توجه به سالروز ورود آزادگان به کشور، برنامه‌ای تحت عنوان دیدار با خانواده‌های معظم آزادگان استان نیز برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد از گردهمایی آزادگان استان یزد خبر داد و گفت: امید است بتوانیم برنامه‌ای فاخر و در شأن آزادگان استان برگزار کنیم؛ طبق فرمایشات مقام معظم رهبری تمام مسئولان و دستگاه‌ها در قبال آزادگان کشور مسئول هستند و برهمین اساس تمام دستگاه‌ها و مسئولان استانی باید در این مسیر همکاری‌های لازم را انجام دهند.

وی افزود: تلاش بر این است که با حضور حداکثری نیروهای مسلح و مردم برنامه‌های خوب و متنوعی در هفته دفاع مقدس انجام شود.

زارع‌کمالی تاکید کرد: امروز دوران اقتدار و مظلومیت مردم غزه است و برهمین اساس پخش سرود با مضامین جبهه مقاومت در هفته دفاع مقدس، می‌تواند پیام‌رسان حمایت از جبهه مقاومت باشد.

وی در پایان با اشاره به برگزاری مراسم «رسم شیدایی» در هفته دفاع مقدس بیان کرد: باتوجه به حضور گسترده مردم در برنامه «رسم شیدایی» در سال گذشته و استقبال بی‌نظیرشان بنا بر این است که در هفته دفاع مقدس سال جاری نیز این برنامه نیز اجرا شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار