خبرهای داغ:

هشدار جدی فرماندار شهرستان بهبهان نسبت به بارش‌های شدید و مخاطرات جوی

سیدولی الله موسوی،فرماندار شهرستان بهبهان،بااشاره به هشدارهای سازمان هواشناسی مبنی براحتمال وقوع بارش‌ها و تندبادهای شدیددر منطقه ازشهروندان خواست تا نسبت به این موضوع هوشیار باشند.
کد خبر: ۹۶۲۲۳۶۰
|
۰۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۴

 به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان فرماندار بهبهان در این خصوص اظهار داشت: با توجه به پیش‌بینی‌های هواشناسی مبنی بر احتمال بارش‌های شدید، وزش باد شدید و احتمال وقوع سیلاب در روزهای آینده لازم است تمامی دستگاه‌های اجرایی و امدادی شهرستان در حالت آماده‌باش کامل قرار داشته باشند.

وی ادامه داد: همچنین لازم است شهروندان عزیز از روز پنجشنبه تا اوایل هفته آینده از تردد غیرضروری در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها خودداری کرده و نسبت به استحکام سازی سازه‌های موقت اطمینان حاصل نمایند.

سید ولی الله موسوی با بیان اینکه احتمال آبگرفتگی معابر، جاری شدن روان‌آب، صاعقه و خسارت به سازه‌های موقت وجود دارد، افزود: شهروندان باید از پارک خودروها در کنار درختان فرسوده و ساختمان‌های نیمه‌کاره خودداری کرده و در این مدت از فعالیت‌های کوهنوردی، شنا در بستر رودخانه‌ها و حضور در مناطق پر خطر خودداری کنند.

رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان بهبهان در پایان بر لزوم همکاری تمامی دستگاه‌ها و مردم برای مقابله با مخاطرات جوی تأکید کرد و گفت: با رعایت نکات ایمنی و همکاری همگانی می‌توانیم در صورت وقوع تندبادهای شدید از بروز خسارات احتمالی جلوگیری کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار