خبرهای داغ:
خادمی عنوان کرد

غفلت مسئولین در ساماندهی محور مهم نهاوند- فیروزان- کرمانشاه

همدان- معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه در بحث جاده و کریدور شرقی و غربی غفلت شده است، گفت: در مورد چهارخطه کردن و تعیین تکلیف این محور در گذشته غفلت کرده‌ایم.
کد خبر: ۹۶۲۲۴۵۷
|
۰۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۲
غفلت مسئولین در ساماندهی محور مهم نهاوند- فیروزان- کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، خیرالله خادمی در حاشیه بازدید از پروژه‌های فعال حوزه راه و شهرسازی نهاوند و بازدید از محورهای مواصلاتی این شهرستان اظهار کرد: خرسندیم در شهرستان نهاوند پروژه‌های راه‌سازی در حال فعالیت هستند که مهم‌ترین آن‌ها چهارخطه کردن محور نهاوند-فیروزان- کرمانشاه است که مسیر زائرین عتبات عالیات به غرب کشور است.

وی افزود: این محور در سال‌های گذشته ردیف اعتباری نداشت و روند پیشرفت به کندی صورت می‌گرفت اما با پیگیری‌های نماینده نهاوند محور دارای ردیف اعتبار ملی شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی با تأکید بر اینکه این محورها در حال حاضر دارای اعتبار پایدار هستند، و در بحث جاده و کریدور شرقی و غربی که معتقدم در این محور غفلت شده است، گفت: در مورد چهارخطه کردن و تعیین تکلیف این محور در گذشته غفلت کرده‌ایم و امیدواریم در آینده‌ای نزدیک شاهد بهره‌برداری کامل مسیر نهاوند به فیروزان باشیم.

وی افزود: احداث این محورها و افزایش ظرفیت ترافیکی آن‌ها ضمن کاهش حوادث جاده‌ای زمینه توسعه اقتصادی منطقه را فراهم خواهد کرد.

خادمی با اشاره به پروژه راه آهن نهاوند گفت: راه آهن نهاوند ظرفیت به این مهمی اینچنین راکد و بلا استفاده و تعطیل رها شده که باید هر چه سریع‌تر راه آهن از این بلاتکلیفی خارج شود و در بحث ریل و محور اصلی آن قرارداد تکمیلی محورهای مورد بازدید تا دو‌ماه آینده عملی خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار