معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان؛

سالن ۶ هزار نفری شهید رئیسی مشهد، ظرفیتی جدید برای ورزش کشور

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: با تکمیل سالن ۶ هزارنفری شهید آیت‌الله رئیسی در مشهد ما شاهد یک ظرفیت و زیر ساخت خوب برای ورزش کشور در شهر مشهد خواهیم بود.
کد خبر: ۹۶۲۲۴۵۹
|
۰۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از مشهد مقدس؛ سید محمد شروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان پس از بازدید از سالن ۶ هزارنفری شهید آیت‌الله رئیسی، اظهار کرد: عملیات ساخت و تکمیل ورزشگاه به‌صورت فعال و پویا در حال انجام است، انتظار می‌رود طی ۱۵ الی ۲۰ روز آینده شاهد تکمیل پروژه‌ای باشیم که سال‌ها در مشهد نیمه‌تمام رها شده بود.
وی افزود: این پروژه بعد از 18 سال زیر 60 درصد پیشرفت داشته و ظرف سه ماه اخیر که پروژه رسماً به استان منتقل شده بیش از 40 درصد باقیمانده در حال اتمام است.
اسبقیان در ادامه اظهار داشت: مطمئن هستم این سالن یک ظرفیت بزرگ برای استان خواهد بود و در سطح ملی هم به‌عنوان یک گزینه خوب برای میزبانی و رویداد‌های ملی و بین‌المللی در نظر گرفته خواهد شد.
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: معتقدم باتوجه‌به جایگاه خراسان رضوی و مشهد در ورزش کشور و جمعیت این استان ما باید سال‌ها قبل شاهد افتتاح این سالن می‌بودیم، اما خوشحالم که به‌هرحال این پروژه به مرحله بهره‌برداری خواهد رسید.
وی اعلام کرد: این سالن‌ها در ارومیه و اردبیل میزبان رقابت‌های بین‌المللی مانند لیگ جهانی والیبال، جام باشگاه‌های آسیا یا مسابقات دیگری در رشته‌های بسکتبال، کشتی و... بوده‌اند و حالا با وجود این سالن در مشهد می‌توان انتظار داشت که چنین رقابت‌های را در جوار بارگاه امام هشتم شیعیان ببینیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار