استقبال و پذیرایی از زائرین پیاده روی اربعین حسینی(ع) نشانه‌ای از عشق و علاقه به اهل بیت (ع) است

حجت الاسلام بارانی گفت: استقبال و پذیرایی از زائرین پیاده روی اربعین حسینی(ع) در استان سیستان و بلوچستان سابقه طولانی دارد و نشانه‌ای از عشق و علاقه به اهل بیت (ع) است و تصویری زیبا از وحدت و همدلی میان اهل تسنن و تشیع خلق می‌کند.
کد خبر: ۹۶۲۲۵۰۴
|
۰۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۴

به گزارش خبرنگار بسیج از میرجاوه، حجت الاسلام والمسلمین بارانی، مسئول نمایندگی ولی فقیه،در قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه ، از پایانه مرزی میرجاوه و نحوه خدمت رسانی به زائرين پاکستانی اربعین حسینی(ع) بازدید کرد.

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه ،در قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه ،با حضور درپایانه مرزی میرجاوه از نحوه خدمت رسانی و پذیرایی از زائرین پاکستانی در مرز میرجاوه بازدید و از زحمات شبانه روزی خادمان بسیجی که در راستای خدمت رسانی به زوار حسینی در این مرز فعالیت دارند تقدیر کرد.

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه  ضمن بازدید از موکب های مردمی و جهادی خدمت رسان به زائرین پاکستانی اربعین حسینی(ع)،قسمت‌های مختلف پایانه مرزی از جمله مواکب فرهنگ و هنر رسانه، آشپز خانه بازدید و از نزدیک با روند طبخ غذاهای گرم ویژه ذائقه زوار پاکستانی نیز بازدید و بر ارائه خدمات مطلوب تر و رسیدگی بیشتر به زائران تا پایان اربعین و زمان بازگشت به مقصد زوار به کشورشان تاکید کرد.

 

 وی با بیان اینکه پایانه مرزی میرجاوه یکی از دو گذرگاه ،برای تردد زائرین پاکستانی در مراسم اربعین است،گفت: استقبال و پذیرایی از زائرین پیاده روی اربعین حسینی(ع) در استان سیستان و بلوچستان سابقه طولانی دارد و نشانه‌ای از عشق و علاقه به اهل بیت (ع) است و تصویری زیبا از وحدت و همدلی میان اهل تسنن و تشیع خلق می‌کند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار