خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه قدس در شیراز:

مسجد خاکریز رزمندگان و محور ائمه جماعات است/ مسجد محل دشمن‌شناسی و شناخت توطئه‌های دمشن است

جانشین فرمانده سپاه قدس گفت: در مصاف با دشمنان خدا، مساجد همچون خاکریز رزمندگان و محور و فرمانده عالم ربانی و ائمه جماعات هستند و لازم است که جوانان خود را با عالمان ربانی پیوند دهند.
کد خبر: ۹۶۲۲۵۱۷
|
۰۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۷:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سردار محمدرضا فلاح‌زاده در گردهمایی بزرگ اصحاب مسجد استان فارس که به میزبانی مسجد جامع شهدای شیراز برگزار شد، با اشاره به جایگاه و نقش مساجد، گفت: مساجد بیوت الله و خانه های خدا بر زمین هستند و مساجدی که در دایره ولایت الله و ولایت فقیه قدم بردارند، در جامعه اثرگذار خواهند بود.

وی با تاکید بر اینکه مسجد محل دشمن شناسی و شناخت توطئه دشمنان خداست، اظهار داشت: در طول اسلام از زمان تاسیس مدینه النبی(ص) تا عصر امروز، مساجد در دوران های مختلف محل جذب نیروهای مردمی، سازماندهی و اعزام به مصاف دشمنان خدا بوده اند.

سردار فلاح زاده ادامه داد: در مصاف با دشمنان خدا، مساجد؛ خاکریز رزمندگان و محور و فرمانده عالم ربانی و ائمه جماعات هستند و لازم است که جوانان خود را با عالمان ربانی پیوند دهند.

جانشین فرمانده نیروی قدس با گرامیداشت روز جهانی مسجد و اشاره به جایگاه مسجد الاقصی نزد مسلمانان، اظهار داشت: مسجد الاقصی محلی است که پیامبران امام جماعت برپا کرده اند و در شب معراج نیز به امامت پیامبر اکرم (ص) نماز گزاردند و رژیم صهیونیستی پس از اشغال سرزمین فلسطین، این مسجد را به آتش کشید و جنایات آنها تاکنون ادامه دارد.

وی در ادامه، تاریخچه ای از پیدایش رژیم صهیونیستی و جنایات این رژیم منحوس تاکنون را ارائه داد و با اشاره به اینکه هشت هزار نفر از فلسطینی ها در سیاهچال های رژیم صهیونیستی زندانی هستند، تاکید کرد: ساختار رژیم صهونیستی با ترور شکل گرفته است و از سال ۱۹۳۶ با شهادت عزالدین قسام تا به شهادت رساندن اسماعیل هنیه در تهران، شخصیت های مهم و بزرگی را ترور کرده اند و در عملیات نسل کشی غزه نیز بالغ بر ۴۰ هزار نفر را قتل عام کرده‌اند.

سردار فلاح زاده با اشاره به طوفان الاقصی، تصریح کرد: این عملیات خسارات عمده ای را بر رژیم صهیونیستی وارد کرد و رژیم صهیونیستی قصد دارد تا غزه را فتح کند، مقاومت را از بین ببرد و خاورمیانه را تغییر دهد اما جبهه مقاومت همه معادلات ایشان را به هم ریخت و امروز این رژیم مثل گربه ای است که در کنجی گرفتار آمده است و به هر کجا چنگ می اندازد.

وی با تاکید بر اینکه دشمن با ترور نمی تواند پیروزی خود را تضمین کند، خاطرنشان کرد: خداوند خود وعده یاری و پیروزی داده است و هر پرچمی که از دست سرداری بیفتد، سردار دیگری آن را برداشته و به میدان خواهد آمد.

 او با بیان اینکه باید برای خدا قدم برداریم، قلم بزنیم و نوکری نظام، ولی فقیه و اسلام ناب را داشته باشیم، گفت:مردان خداجوی هرگز دست از نبرد با دشمنان خدا نکشیده و مقاومت روز به روز قوی تر شده و تا اوج عزت ادامه دارد و اسلام سنگر های کلیدی جهان را فتح خواهد کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار