خبرهای داغ:

پشتوانه عظیم مردمی از ویژگی های مهم دولت اسلامی

استاندار خوزستان گفت : یکی از ویژگی‌های دولت اسلامی، پشتوانه عظیم مردمی آن است.
کد خبر: ۹۶۲۲۵۷۴
|
۰۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، علی اکبر حسینی محراب استاندار خوزستان به مناسبت هفته دولت پیامی صادر کرد . 

در این پیام آمده است : 

بسم‌الله الرحمن الرحیم

‘هفته دولت، فرصت مغتنمی است تا مردم با نتایج تلاش‏های بخشی از مجموعه نظام اسلامی بیشتر آشنا شوند. ”

مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)

هفته اول شهریور ماه، مصادف با سال روز شهادت شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت نامیده شده است. دولت مکتبی این دو شهید بزرگوار الگویی برای تمام دولت مردان است.

یکی از ویژگی‌های دولت اسلامی، پشتوانه عظیم مردمی آن است. کارگزاران دولت اسلامی، از میان مردم برخاسته و برای خدمتگزاری به مردم وارد عرصه سیاست شده‌اند و هدفشان خدمتگزاری صادقانه به آحاد ملت شریف ایران است. هفته‌ی دولت فرصتى است براى مردم، که دولتِ خودشان را مورد بازنگرى قرار دهند، تا به دولت براى اصلاح ضعف‌ها و رشد نقاط قوت کمک کنند.

این هفته فرصتی برای قدردانی و تشکر از ایثارگری‌ها و از خود گذشتگی‌های دلیرمردانی است که غیر از خدا هیچ نمی‌دیده و تمام هدفشان خدمت به خلق و اعتلای انقلاب اسلامی بوده است.

اینجانب با پاسداشت ایام سوگواری اربعین سید و سالار شهیدان، اباعبدالله الحسین (ع) و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام “رجایی” و “باهنر”، شهید جمهور آیت‌الله رئیسی و یک هزار و دویست شهید کارمند استان خوزستان آغاز هفته دولت را به همه دولتمردان و کارمندان خدوم و متعهد استان خوزستان تبریک و تهنیت عرض نموده، توفیق روزافزون خدمت صادقانه در راستای تحقق آرمان‌های والای حضرت امام خمینی رحمه الله علیه و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) را برای دولت خدمتگزار از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار