پزشکان از هیچ کوششی برای سلامت مردم دریغ نمی‌کنند

فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر در پیامی با تبریک روز پزشک به فعالان این عرصه از نظام سلامت کشور گفت: پزشکان تلاش‌گر عرصه سلامت، ایثارگرانی هستند که از هیچ کوششی برای حفظ سلامت مردم دریغ نمی‌کنند.
کد خبر: ۹۶۲۲۶۰۷
|
۰۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۹

پزشکان از هیچ کوششی برای سلامت مردم دریغ نمی‌کنند

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سرتیپ علی رزمجو در این پیام عنوان کرد: تلاش‌های خستگی‌ناپذیر پزشکان زحمتکش که نقش مهمی در ارتقای سلامت جامعه دارند درخور تحسین است.
وی افزود: پزشکان تلاش‌گر عرصه سلامت، بی‌گمان ایثارگرانی هستند که همه عمر خود را صرف تسکین درد و رنج دردمندان و جلب رضای حق تعالی نموده و از هیچ کوششی برای حفظ سلامت مردم دریغ نمی‌کنند.
این مقام مسئول اضافه کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مفتخر به حضور پزشکانی است که پای کار انقلاب اسلامی بوده و با تلاش بیش از پیش حضورشان را برای ایران اسلامی به نمایش می‌گذارند و با تعصب به خاک و وطن، حضور در ایران را با هیچ بهایی عوض نمی‌کنند.
در پیام فرمانده سپاه استان بوشهر آمده است: روز پزشک، روز تجلیل از همه همت‌ها و تلاش‌هایی است که با حس نوع‌دوستی، حسن خلق و پشتوانه دانش با تلاش جدی شرایط را برای بیماران و دردمندان به گونه‌ای رقم می‌زنند که رخت عافیت و سلامت را به هم میهنان عزیز هدیه دهند.
سردار علی رزمجو در این پیام با تبریک به همه پزشکان عزیز میهن اسلامی، اظهار امیدواری کرد که این قشر تلاش‌گر در سایه عنایات حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف و با تأسی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی، بتواند با تلاش دوچندان، موفقیّت روزافزون در عرصه بهداشت و سلامت داشته و با ایثارگری و از خود گذشتگی کار خود را به پیش ببرند.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار