پیام فرمانده سپاه استان بوشهر به مناسبت هفته دولت

دولت، رضایت مردم و آبادانی میهن اسلامی را در دستور کار قرار دهد

فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر در پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان سرافراز رجایی و باهنر اظهار امیدواری کرد دولت دکتر پزشکیان، رضایت مردم و آبادانی میهن اسلامی را در دستور کار قرار دهد.
کد خبر: ۹۶۲۲۶۱۰
|
۰۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۵

دولت، رضایت مردم و آبادانی میهن اسلامی را در دستور کار قرار دهد

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سرتیپ علی رزمجو در این پیام برای پیشبرد اهداف نظام و دولت فعلی آرزوی موفقیّت کرد و گفت: دولت جمهوری اسلامی ایران با تلاش‌های شهید والامقام رئیسی توانست به موفقیت‌های بزرگی دست پیدا کند که امید است دولت دکتر پزشکیان نیز این روند را همچون دولت شهید جمهور در دستور کار قرار داده و ادامه دهنده راه آن شهید باشد.
در پیام فرمانده سپاه استان بوشهر آمده است: امیدواریم دولت دکتر پزشکیان با تکیه بر توان داخلی و نیروی خوش فکر، پای کار و جوان ایرانی، قلّه‌های موفقیّت ایران سربلند را یکی پس از دیگری فتح کند که البتّه هر چقدر شاهد پیشرفت کشور باشیم یأس و ناامیدی در جبهه دشمن یش از پیش خود را نشان می‌دهد و ما امیدوار به مشاهده این وضعیّت هستیم.
فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام در این پیام تأکید کرد: همان طور که در آغاز شروع به کار دولت چهاردهم از کلام رئیس جمهور بزرگوار بار‌ها تأکید شد امیدواریم شاهد آن باشیم که رئیس جمهور همچون عملکرد گذشته خود، در راستای اجرای منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی، لحظه‌ای درنگ نکند و منویات ایشان را به صورت شایسته به اجرا درآورد.
سردار علی رزمجو در پایان این پیام، هفته دولت را به اعضای دولت چهاردهم به ویژه دکتر پزشکیان تبریک گفت و برای وی و سایر اعضای هیئت دولت از درگاه خدای بزرگ آرزوی موفقیّت کرد.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار