فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام:

وحدت و انسجام اهل‌سنت و شیعه نشانه‌ای از همبستگی امت اسلامی بوده که در اربعین رقم خورده است

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام در بازدید از موکب اهل‌سنت استان گلستان گفت: وحدت و انسجام اهل‌سنت و شیعه نشانه‌ای از همبستگی امت اسلامی بوده که در اربعین رقم خورده است.
کد خبر: ۹۶۲۲۶۱۹
|
۰۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج ایلام،فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام در بازدید از موکب اهل‌سنت استان گلستان گفت: وحدت و انسجام اهل‌سنت و شیعه نشانه‌ای از همبستگی امت اسلامی بوده که در اربعین رقم خورده است.

سردار سید صادق حسینی در بازدید از موکب اهل‌سنت استان گلستان گفت: جامعه مسلمانان یک جامعه واحد است، همه ما پیرو پیامبر (ص) هستیم و اطاعت از پیامبر برای تمامی مسلمانان امری واجب است. 

وی افزود: این عزیزانی که مسیر طولانی، از شرقی‌ترین نقطه کشور به غربی‌ترین نقطه کشور را طی کرده‌اند هم پیرو پیامبر (ص) و هم محب اهل‌بیت (ع) هستند و آمده‌اند که در مهران در دروازه عتبات‌عالیات و پایتخت خادمین زوار حسینی خدمتگزار باشند که قطعاً اجر و پاداش این عزیزان با خداوند متعال است. 

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام گفت: حضور برادران و خواهران اهل‌سنت در این منطقه شیعه‌نشین نشانه‌ای از وحدت، یکپارچگی و انسجام همه مسلمانان است.

  وی تصریح کرد: شهید اسماعیل هنیه در تهران به شهادت می‌رسد و بزرگ‌ترین و بالاترین مرجع دینی مسلمانان و شیعیان بر پیکر این عزیز نماز می‌خواند، شیعیان در کنار عزیزان اهل‌سنت حماس بر علیه رژیم صهیونیستی می‌جنگند و این مهم نیز نشانه‌های وحدت مسلمانان است.

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
آخرین اخبار