خبرهای داغ:

اجرای قانون معافیت مشمولان غیرغایب بالای ۳۵ سال سن و دارای ۲ فرزند

مشمولان غیرغایب بالای ۳۵ سال سن و دارای حداقل ۲ فرزند از خدمت دوره ضرورت معاف می‌شوند.
کد خبر: ۹۶۲۲۷۴۱
|
۰۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، به گفته معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه  برابر ابلاغیه‌های صادره و به استناد تبصره ۱ بند ط ماده ۱۰۲ قانون برنامه هفتم پیشرفت جمهوری اسلامی ایران و در راستای سیاست‌های کلی جمعیت مشمولان غیرغایب بالای ۳۵ سال سن و دارای حداقل ۲ فرزند از خدمت دوره ضرورت معاف می‌شوند.

سرهنگ مسعود همتی افزود: تمامی مشمولانی که از ابتدای سال ۱۴۰۳ در شمول این قانون قرارگرفته اند به شرط نداشتن غیبت و رسیدن به سن ۳۵ سال تمام و دارا بودن حداقل ۲ فرزند می‌توانند از تاریخ اول شهریور ۱۴۰۳ با به همراه داشتن مدارک لازم از قبیل اصل و تصویر صفحات شناسنامه و کارت ملی خود، همسر و فرزندان و آخرین مدرک تحصیلی یا گواهی اشتغال به تحصیل به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی مراجعه و درخواست معافیت مربوطه را ثبت کنند تا پس از بررسی مدارک و احراز شرایط از معافیت مذکور بهره‌مند شوند.

وی خاطرنشان کرد: کارکنان وظیفه که فاقد غیبت سنواتی و حین خدمت در شمول مقررات این معافیت قرار می‌گیرند نیز با ارائه مدارک مورد نظر به یگان خدمتی و احراز شرایط اولیه می‌توانند به همراه گواهی اشتغال به خدمت به دفاتر پلیس+۱۰ برای ثبت درخواست مراجعه کنند.

برابر قانون ابلاغی، این معافیت به مشمولان غایب تعلق نمی‌گیرد و اولین شرط رسیدگی به درخواست‌های ثبت شده عدم درج غیبت در سوابق مشمولان می‌باشد.

 
ارسال نظرات
آخرین اخبار