خبرهای داغ:

ایجاد ۲ هزار و ۲۱۲ فرصت شغلی جدید هم‌زمان با هفته دولت در سمنان

شاهرود_ استاندار سمنان از ایجاد ۲ هزار و ۲۱۲ فرصت شغلی جدید با بهره‌برداری پروژه‌های هفته دولت در این استان خبر داد.
کد خبر: ۹۶۲۲۷۵۹
|
۰۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۵

ایجاد ۲ هزار و ۲۱۲ فرصت شغلی جدید هم‌زمان با هفته دولت در سمنانبه گزارش خبرنگار بسیج، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان صبح امروز در جلسه شورای اداری و آیین افتتاح و آغاز عملیات اجرایی هم‌زمان پروژه‌های عمرانی و اقتصادی شهرستان شاهرود در تالار پورسینای شاهرود اظهار کرد: هفته دولت فرصتی مغتنم برای بیان خدمات و تقویت اعتماد ملی است.
وی گفت: بالاترین سرمایه نظام جمهوری اسلامی، اعتماد مردم است و هفته دولت بهترین فرصت برای جهاد تبیین و امیدآفرینی در راستای اطلاع‌رسانی دستاوردها و خدمات و تقویت اعتماد ملی مردم است.
استاندار سمنان افزود: در هفته دولت سال جاری علاوه بر گرامیداشت شهیدان رجایی و باهنر، یاد و خاطره شهید رئیسی، شهید خدمت و شهید جمهور را نیز گرامی می‌داریم.
هاشمی گفت: حضرت آیت‌الله العظمی سیدمحمود حسینی‌شاهرودی از نجف به کربلا و مجدداً در برگشت به‌صورت پیاده سفر کرد و در عصر جدید، پایه‌گذار و رونق‌دهنده سنت پیاده‌روی همایش میلیونی اربعین است.
وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با اقدامات مناسب از سوی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، روستای قلعه آقا شاهرود، زادگاه مرجع تشیع جهان اسلام، آیت‌الله العظمی سیدمحمود حسینی‌شاهرودی را بتوانیم به‌عنوان قطب فرهنگی دینی به جهان اسلام معرفی کنیم.
استاندار سمنان بیان کرد: موکب رسانه‌ای فجر و موکب سفیدپوشان که در حوزه اطلاع‌رسانی و رسانه و همچنین خدمات بهداشتی در کشور عراق مشغول فعالیت هستند، امری بسیار ارزشمند است.
هاشمی تصریح کرد: سفر دور دوم شهید جمهور، شهید رئیسی به استان سمنان به بهترین شکل ممکن انجام و مصوبات سفر دور نخست نیز به‌خوبی به انجام رسید که امری بسیار حائز اهمیت است.
وی عنوان کرد: همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند، برای پزشکیان، رئیس‌جمهور کشورمان انسان فرزانه، دانشمند، صادق و مردمی در ادامه مسیر به همراه اعضای جدید هیأت دولت که با وفاق ملی رأی ۱۰۰ درصدی از مجلس گرفتند، در حوزه خدمت به مردم آرزوی توفیق داریم.
استاندار سمنان افزود: دیدار چهره به چهره با مردم، برنامه‌های مردم‌محور، برپایی میز خدمت، افتتاح پروژه‌ها، نشست با نخبگان و خانواده شهدا، برنامه‌های متعدد در حوزه اقتصادی و سرمایه‌گذاری از جمله برنامه‌های هفته دولت سال جاری در استان سمنان است.
هاشمی تأکید کرد: ۷۴۶ پروژه عمرانی و اقتصادی در هفته دولت ۱۴۰۳ در استان سمنان با اعتباری بالغ بر پنج هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد که از این تعداد ۶۷۵ پروژه عمرانی و بقیه اقتصادی است.
وی گفت: با بهره‌برداری از این پروژه‌ها، برای ۲ هزار و ۲۱۲ نفر فرصت شغلی جدید ایجاد شد و ۱۰۸ پروژه نیز عملیات اجرایی آنها توسط بخش خصوصی در شهرداری‌ها آغاز می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار