خبرهای داغ:

امام جمعه بسطام: پرواز‌های فرودگاه شاهرود در طول سال استمرار یابد

شاهرود_ امام جمعه بسطام گفت: تقاضا داریم تا به هر طریق ممکن به‌خصوص برای صادرات محصولات کم‌نظیر مردم شاهرود در راستای تولید ثروت، استمرار پروازهای فرودگاه شاهرود را در طول سال شاهد باشیم.
کد خبر: ۹۶۲۲۷۶۰
|
۰۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۵

امام جمعه بسطام: پرواز‌های فرودگاه شاهرود در طول سال استمرار یابدبه گزارش خبرنگار بسیج، حجت‌الاسلام‌ سیدعلی رضوی‌نسب، امام‌ جمعه بسطام صبح امروز در جلسه شورای اداری و آیین افتتاح و آغاز عملیات اجرایی هم‌زمان پروژه‌های عمرانی و اقتصادی شهرستان شاهرود به مناسبت هفته دولت سال ۱۴۰۳ که با حضور استاندار سمنان در تالار پورسینای دانشگاه علوم‌ پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شاهرود برگزار شد، اظهار کرد: رسیدگی به امور مردم و خدمتگزاری برای آنان در راستای گره‌گشایی، نعمت خدادادی است.
وی افزود: در هفته دولت با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، از اقدامات خستگی‌ناپذیر شهید جمهور، شهید رئیسی قدردانی می‌کنم.‌
امام‌ جمعه بسطام گفت: تلاش‌های شبانه‌روزی، خدمتگزاری و خستگی‌ناپذیری هاشمی، استاندار سمنان بسیار ارزشمند است و خدا را شاکریم که وی به‌صورت مداوم و بدون خستگی در خدمت مردم است.
رضوی‌نسب ادامه داد: خدا را شکرگذاریم که در هفته دولت، دولت وفاق ملی از مجلس شورای اسلامی رأی ۱۰۰ درصدی اعتماد گرفت و ما نیز دعا و کمک می‌کنیم تا این دولت نیز همچون دولت‌های گذشته رسالت خود را در زمینه خدمتگزاری برای مردم به خوبی به انجام دهد.
وی عنوان کرد: تقاضا داریم تا به هر طریق ممکن به‌خصوص برای صادرات محصولات کم‌نظیر مردم شاهرود در راستای تولید ثروت، استمرار پروازهای فرودگاه شاهرود را در طول سال شاهد باشیم.
امام جمعه بسطام بیان کرد: ثبات در مدیریت امری حائز اهمیت است و امیدواریم در شهرداری بسطام نیز شاهد ثبات مدیریتی باشیم.
رضوی‌نسب خاطرنشان کرد: امر پرداخت اعتبار از محل مالیات بر ارزش‌افزوده به روستاها، بسیار ارزنده بوده و اجرای آسفالت معابر روستایی از این‌ محل خدمتگزاری خالصانه نظام جمهوری اسلامی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار