خبرهای داغ:
حجت الاسلام گلچهره:

کربلا نقطه آغاز نهضت و تاسیس مکتب امام حسین(ع) به بلندای تاریخ بود

همدان-مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تویسرکان گفت: کربلا نقطه پایان اباعبدالله (ع) نبود، بلکه نقطه آغاز نهضت و تاسیس مکتبشان به بلندای تاریخ بود.
کد خبر: ۹۶۲۲۸۰۲
|
۰۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۱

کربلا نقطه آغاز نهضت و تاسیس مکتب امام حسین(ع) به بلندای تاریخ بود

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام حسین گلچهره در جمع پرسنل سپاه ناحیه تویسرکان با بیان اینکه کربلا نقطه پایان اباعبدالله (ع) نبود؛ بلکه نقطه آغاز نهضت و تاسیس مکتبشان به بلندای تاریخ بود، اظهار کرد: اربعین یک جلوه عظیم حیات آن مکتب است که ماموظف به حفظ این میراث عظیم هستیم.

وی افزود: در میان تمام ادیان معروف و مطرح دنیا، شیعه نسبت کمتری از جمعیت را برخوردار است اما اجتماع اربعین بزرگ‌ترین تجمع دنیا است و این یعنی شیعه زنده‌ترین جمعیت در جهان است و قابلیت تمدنی دارد، آن هم در شدیدترین شرایط اسلام‌ستیزی در تاریخ که امروزه از طرف استکبار جهانی برقرار است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تویسرکان گفت: اربعین در شرایطی ظهور کرده است که جامعه به ظاهر متمدن غربی در درّه افول ارزش‌ها و اخلاق سقوط کرده است و اربعین یک تابلوی بزرگی از اسلام راستین است که اصول انسانی و زندگی جمعی متعالی را به نمایش گذاشته استهمان کیمیایی که در غرب ناموجود است.

وی گفت: هیچ کس نمی‌تواند در اربعین تشکیک کند و مثلل تهمت فریب مردم با تبلیغات و جمع کردنشان را وارد کند، چراکه آنها با بهره‌مندی از غول‌های تبلیغاتی بزرگ جهانی و ثروت‌های عظیم نمی‌توانند چنین محیطی را رقم بزنند.

کربلا نقطه آغاز نهضت و تاسیس مکتب امام حسین(ع) به بلندای تاریخ بود

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار