خبرهای داغ:
سرهنگ فریادرس:

صلح با استکبار دستاوردی جز چپاول و تباهی ندارد

همدان-فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان با بیان اینکه صلح با استکبار در ۳۰۰ سال گذشته دستاوردی جز چپاول نداشته است، گفت: صلح با استکبار در منطقه دستاوردی جز تباهی، ویرانی، تجزیه کشور و شکاف قومیتی و مذهبی نداشته است.
کد خبر: ۹۶۲۵۷۳۳
|
۱۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۲
صلح با استکبار دستاوردی جز چپاول و تباهی ندارد

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ طیب فریادرس در جمع مردم تویسرکان اظهار کرد: خداوند با کلام توحید با ما صحبت کرده است در قرآن کریم از نماز، روزه، زکات، خمس، جهاد، ازدواج، طلاق، اقتصاد، سیاست و فرهنگ هست اما همه حول محوریک کلام و یک کلمه است که آن توحید است.

وی افزود: نبوت، معاد، خمس و زکات بی‌توحید نمی‌شود، توحید یکی از پنج اصول دین نیست بلکه همه احکام دین با توحید معنا پیدا خواهد کرد چراکه نظام فرهنگی، اقتصادی و زندگی اجتماعی ما باید برگرفته از توحید باشد توحیدی که برابری ایجاد کند وحدت ایجاد کند و عدالت را خلق کند .

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان با اشاره به ثمرات وحدت در جامعه گفت: اگر نتوانیم پیوندهای قبیله‌ای و باندی را بشکنیم و در جامعه خود وحدت کلمه ایجاد کنیم؛ نمی‌توانیم کلمه توحید را در جامعه و در جهان جریان دهیم و به اهداف بلند انقلاب اسلامی برسیم.

وی ادامه داد: اندیشه امام راحل و رهبرمعظم انقلاب استقرار نظام توحید منوط به وحدت کلمه است که این وحدت کلمه باید ذیل نظر امامت و ولایت باشد.

فریادرس گفت: امروز با وجود همه موفقیت‌های ما در برنامه‌های متفاوت در سطوح مختلف متاسفانه در حوزه وحدت کلمه در وضعیت مناسبی نیستیم، توحید در جریان حزب الله در روند جامعه خلق نشده است؛ آیا جریان انقلابی توانست به وحدت کلمه برسد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه برخی افراد می‌گویند عده‌ای در کشور به دنبال جنگ طلبی هستند، گفت: این درحالی است که استعمار غرب به دنبال سلطه طلبی است و سلطه طلبی منشأ همه جنگ‌ها است، آیا ما باید با دشمن صلح کنیم؟ قرآن با صراحت فرموده با دشمن پیمان شکن صلح نکنید؛ بنابراین جنگ با استکبار جریان‌ساز صلح پایدار در سطح جهان خواهد بود.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان با بیان اینکه صلح با استکبار در ۳۰۰ سال گذشته از لحاظ تجربی و عملی دستاوردی جز چپاول نداشته است، اضافه کرد: صلح با استکبار در منطقه چه دستاوردهایی ایجاد کرده جز اینکه همه منافع صلح به سود غرب بوده است، از سرمایه مختلف گرفته تا سرمایه‌های انسانی فقط چپاول سرمایه صورت گرفته است و دستاوردی جز تباهی، ویرانی، تجزیه کشور و شکاف قومیتی و مذهبی نداشته است که نمونه آن جنگ ۵۰ ساله افغانستان و جنگ ۳۰ ساله عراق است که ماحصل آن خلق وهابیت، داعش و بهائیت بوده است .

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار