مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای ایلام خبر داد:

افزایش موج بازگشت زوار به کشور

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای ایلام با اشاره به اینکه موج بازگشت زوار به کشور افزایش‌یافته است، گفت: سازمان راهداری تمامی تمهیدات لازم برای تأمین ناوگان حمل‌ونقل عمومی در همه مرزهای کشور به‌خصوص مرز مهران فراهم کرده است.
کد خبر: ۹۶۲۲۸۳۹
|
۰۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج ایلام، سیدزاهدین چشمه خاور مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای ایلام صبح امروز در جمع اصحاب رسانه ایلام، در پایانه مرزی مهران، اظهار کرد: ۱۹۹ هزار نفر در شبانه‌روز گذشته از مرز مهران تردد کردند که از این تعداد ۲۴ هزار و ۳۵۲ زائر و تبعه ایرانی از طریق مرز مهران از کشور خارج و ۱۷۳ هزار و ۱۱۵ نفر نیز وارد کشور شده است. 

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای ایلام افزود: در این بازه زمانی ۹۰۷ نفر تبعه خارجی نیز از طریق مرز مهران از کشور خارج و ۷۱۴ نفر نیز وارد کشور شده است. 

چشمه خاور با اشاره به اینکه موج بازگشت زوار به کشور افزایش‌یافته است، یادآور شد: سازمان راهداری تمامی تمهیدات لازم برای تأمین ناوگان حمل‌ونقل عمومی در همه مرزهای کشور به‌خصوص مرز مهران فراهم کرده است.  

 وی ادامه داد: در حال حاضر اتوبوس به میزان کافی در پایانه برکت مستقر و آماده جابه‌جایی زائران اربعین حسینی از پایانه برکت به سایر نقاط مختلف کشور است.

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
آخرین اخبار