خبرهای داغ:

مشارکت ۷۲ موکب خدمت رسانی گروه‌های جهادی در ایام اربعین

مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون از مشارکت 72 موکب خدمت رسانی گروههای جهادی در ایام اربعین خبر داد.
کد خبر: ۹۶۲۲۹۰۷
|
۰۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۷:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سرهنگ دوم پاسدار محمد موجی مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون اظهار داشت: 72 موکب از گروههای جهادی بسیج سازندگی سپاه کازرون همزمان با اربعین حسینی به مردم خدمات رسانی می نمایند.

وی ادامه داد: از این 72موکب که بیشترین آنها در مسیر پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی شهرستان کازرون از دوراه دریس به سمت امامزاده سید حسین در یک مسافت 20کیلومتری به جاماندگان اربعین حسینی خدمات رسانی می نمایند.
مسئول بسیج سازندگی شهرستان کازرون افزود: با برنامه ریزی های انجام شده برای پیاده روی اربعین حسینی هر 200متر یک موکب از گروههای جهادی برای عزیزان شرکت کننده در مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی فعالیت خواهند نمود.
وی تصریح کرد: موکب های بین راهی گروهای جهادی شهرستان کازرون از مسیر دوراه دریس به سمت امامزاده سید حسین با فعالیت های فرهنگی، هنری، پذیرایی و ایستگاه سلامت از زائرین جامانده اربعین حسینی خدمات رسانی خواهند نمود.
سرهنگ موجی به فعالیت دو گروه جهادی در مسیر بین راهی در ایام اربعین حسینی برای زائرین سرور و سالار شهیدان اشاره داشت و اظهار داشت: دو گروه جهادی شهید همدانی و شهید علی اکبر پیرویان با استقرار در خروجی شهر کنارتخته شهرستان کازرون و شهر نودان از شهرستان کوهچنار  از زائرین ابا عبدالله الحسین(ع) پذیرایی می نمایند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار