خبرهای داغ:
همزمان با اربعین حسینی

دسته های سینه زنی و زنجیرزنی در سرخه برپا شد

بسیجی پایگاه مقاومت بسیج قمربنی هاشم (ع) از برپایی مراسم عزاداری حسینی همراه با دسته روی و برپایی ایستگاه صلواتی خبر داد.
کد خبر: ۹۶۲۳۰۲۴
|
۰۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با اربعین اباعبدالله الحسین (ع)، دسته زنجیرزنی و سینه زنی با همکاری بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج قمربنی هاشم (ع) روستای افتر در سرخه برگزار شد.

 محمد حمیدی از بسیجیان این پایگاه مقاومت در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: همزمان با اربعین امام حسین (ع) و یاران شهیدش، دسته زنجیرزنی و سینه زنی کاروان زیارتی هیئت ابوالفضل العباس (ع) منطقه سرچشمه روستای افتر با حضور بسیجیان پایگاه بسیج در مشهد مقدس برگزار شد.

او افزود: همچنین مراسم عزاداری همراه با ایستگاه صلواتی با مشارکت بسیجیان در روستا برپا و از عزاداران و مسافران پذیرایی شد.

بسیجی پایگاه مقاومت بسیج قمربنی هاشم (ع) خاطرنشان کرد: برگزاری مراسم پرفیض و معنوی دعای ندبه همراه با قرائت زیارت عاشورا و دعای عهد در مسجد صاحب الزمان (عج) افتر با حضور و همکاری بسیجیان برگزار شد.

گفتنی است مراسم اربعین شهادت امام حسین (ع) و یاران باوفایش با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین عربی و مداحی حسین جمال با همکاری پایگاه های مقاومت بسیج در مسجد جمعه سرخه برپا و در پایان همه عزاداران مهمان سفره با کرامت آقا اباعبدالله الحسین (ع) بودند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار