خبرهای داغ:

پذیرایی از زائران اربعین در موکب سرخه

جهادگر بسیجی پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) سرخه از تهیه و آماده سازی اطعام زائران به همت جهادگران بسیج خبر داد.
کد خبر: ۹۶۲۲۸۶۹
|
۰۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، به مناسبت روز جهانی مسجد، حلقات تربیتی صالحین شهید ابراهیمی و شهید فخری و شهید معمار پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) با شرکت در نماز جماعت در مسجد امام حسین علیه السلام این روز بزرگ را پاس داشتند.

طاهره فیض عضو کارگروه فرهنگی این پایگاه مقاومت در حاشیه اجرای برنامه ها در گفتگو با خبرنگار ما با بیان اینکه مقام معظم رهبري می فرمایند مسجد پایگاه بزرگ بسیج فرهنگی و حرکت فرهنگی است، اظهار کرد: روز جهانی مسجد روزی است برای هم اندیشی مسلمانان برای بالا بردن کیفی و کمی مساجد در سراسر دنیای اسلام، مسجد تنها محل گزاردن نماز نیست. محلی است برای تبلیغ دین، روشنگری و باخبرشدن از حال هم کیشان و کمک به یکدیگر است.

او افزود: برای تبریک و یادآوری این روز بزرگ، خواهران بسیجی و حلقات صالحین ضمن حضور در مراسم بزرگداشت روز جهانی مسجد، از سخنرانی فاطمه اختری پیرامون مسجد بهره بردند.

جهادگر بسیجی پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) ادامه داد: در آستانه اربعین حسینی، آماده سازی ۱۰۰ کیلو سیب زمینی جهت پذیرایی از مهمانان روز اربعین حسینی توسط گروه جهادی رهروان حاج قاسم انجام و یک کارتون قند، ۶ عدد دستمال و وجه نقدی به مبلغ 4 میلیون ریال ویژه موکب شباب الحسین (ع) در پلیس راه اهدا شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار