خبرهای داغ:
فرمانده سپاه استان قزوین :

ایران اسلامی، خواب آسوده را از اسرائیل گرفته است

سردار رفیعی آتانی گفت: از همان روزی که اسرائیل دست به حریم نظام اسلامی زده و بخشی از ستارگان نظام را شهید کرده‌، دیگر شبی آرام نمی‌خوابد و نخواهیم گذاشت آرام بخوابد.
کد خبر: ۹۶۲۳۰۷۹
|
۰۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۴

 

 

به گزارش خبرگزاری بسیج استان قزوین، سردار رستمعلی رفیعی آتانی در پیاده‌روی دلدادگان حسینی شهرستان آبیک و در جوار گلزار دو شهید گمنام کوی سازمانی آمادگاه ارتش اظهار کرد: امام حسین علیه‌السلام برای امر یک اجتماعی، سیاسی و فرهنگی به زمین مانده در کربلا نقش خود را ایفا کرد که امروز مردم شهرستان آبیک می‌توانستند در پای تلویزیون و هیأت‌ها اشتیاق خود را نشان دهند اما قیام امام حسین علیه السلام را در این اجتماع بزرگ گرامی داشتند و دل‌های به هم پیوسته و وابسته و هدفمند خود را به میدان آوردند.

 

وی افزود: با تعبیر مقام معظم رهبری چه مغناطیس عظیم اربعین، چه شرط حضرت زینب سلام الله علیها برای برگشت و زیارت قبور شهدای کربلا و چه بعدها سایبان روی مزار سیدالشهدا علیه السلام که به گنبد بارگاهی تبدیل شد، برای تحقق امر احتماعی، سیاسی و زنده ماندن هدف امام حسین علیه السلام بوده است.

 

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین ادامه داد: به تاویل و تعبیر مشاوران یزید اگر جسم امام حسین علیه‌السلام برداشته شود همه چیز تمام می‌شود اما از همان روز اول کاروان بصیرتی حضرت زینب سلام الله علیها و غلغله ای که در بانوان لشکر یزید بن وجود آمد متوجه شدند که جسم این امام تمام شدنی نیست.امام حسین علیه السلام به جسمش معنا نمی‌شود بلکه به امامت، سلوک، هدایت، قرآن و مکتبش شناخته می‌شود.

 

رفیعی آتانی اضافه کرد: تمام قیام‌هایی که بعد از شهادت سیدالشهدا علیه السلام اتفاق افتاد از توابین و احرار گرفته تا قیام مختار به این معنا بود که حسین زنده است.

 

وی خاطرنشان کرد: قاتلان امام حسین علیه‌السلام دو نفر بودند که در برابر قاتل سوم قاتل محسوب نمی‌شوند؛ یکی کسی بود که سر مبارک حضرت را برید و نزد یزید برد و دیگر کسی بود که قبر مطهر حضرت را تخریب و تبدیل به زمین کشاورزی کرد که باید مراقب باشیم طبق فرمایش شهید علامه مطهری با فهم نادرست و تحریف و انحراف در عاشورا قاتل سوم امام حسین علیه‌السلام نباشیم یعنی حسین حقیقی و دشمنان زمانه این امام را فراموش نکنیم و در قتلگاه سال ۶۱ نمانیم.

 

این مقام نظامی تصریح کرد: امام حسین علیه‌السلام در همه قرن‌ها امام آزادگان و نماد مبارزه با ظلم و استکبار و فساد است که ملت ایران مفتخر است که به تاسی از قیام امام حسین علیه السلام فرزندانشان را در میدان بردند و‌ فدا کردند و در برابر دشمنان به صف کشیده نظام ایستادگی کردند و به دنیا فهماندند ظلم نمی‌پذیرد و از مظلوم حمایت می‌کند.

 

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین افزود: ۴۶ سال است که مردم ایران اسلامی در هیات ها و مساجد خود احیای حقیقی دوباره اربعین را نشان دادند و راه مبارزه و ایستادگی در برابر استکبار فقط راه و منطق امام حسین علیه‌السلام است.

 

رفیعی آتانی ادامه داد: ملت ایران در طول هشت سال دفاع مقدس و ۴۰ سال تحریم و تهاجم و نفوذ دشمنان به حوزه استراتژیک غرب آسیا به دشمنان فهمانده است که تا بیخ گوش شما آمده‌ایم و کربلا برپا خواهیم کرد این در حالیست که امام مقتدر و پیروز بر قله ایستاده و امت را به قله دعوت می‌کند.

 

وی با اشاره به عملیات شب گذشته حزب الله لبنان و روانه بیش از ۳۲۰ موشک به عمق اهداف رژیم غاصب اضافه کرد: هنوز اسرائیل منتظر است انتقام از او گرفته شود اما او و اربابش بدبخت‌تر از آن هستند که بفهمند آغاز، حین و پایان انتقام چه زمانی است چرا که انتقام خیلی وقت است که آغاز شده و توسط فرزندان تربیت یافته مکتب امام حسین علیه‌السلام در حال انجام است.

 

این مقام نظامی اذعان کرد: از همان روزی که اسرائیل دست به حریم نظام اسلامی زده و بخشی از ستارگان نظام را شهید کرده‌اند دیگر شبی آرام نمی‌خوابد و نخواهیم گذاشت آرام بخوابد. از سویی عربده‌کشی های آنان تمام شده و باید امروز از خود صیانت کند و به دست و پای آمریکا، انگلیس و فرانسه افتاده و التماس می‌کند او را که در محاصره حماس، اخوان، جبهه مقاومت افتاده نجات دهند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار