برگزاری مسابقات والیبال ساحلی انتخابی تیم ملی و قهرمانی جوانان ایران در مجموعه ورزشی شهدای بسیج شاهرود

برگزاری رقابت‌های والیبال ساحلی قهرمانی و انتخابی تیم جوانان ایران در شهرستان شاهرود

این دوره از رقابت‌ها از ۲۸ مردادماه به مدت سه روز در رده سنی جوانان به میزبانی شاهرود برگزار شد. در رده سنی جوانان تیم هرمزگان قهرمان این دوره از مسابقات شد و پس از آن تیم های مازندران و تهران حائز رتبه‌های دوم و سوم شدند. تیم دونفره والیبال ساحلی نوجوانان تهران در این رقابت‌ها به مقام قهرمانی دست یافت، مازندران و خراسان رضوی به ترتیب جایگاه دوم و سوم را کسب کردند.
کد خبر: ۹۶۲۳۱۰۲
|
۰۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۷

این دوره از رقابت‌ها از ۲۸ مردادماه به مدت سه روز در رده سنی جوانان به میزبانی شاهرود برگزار شد.

مسابقات قهرمانی و انتخابی تیم جوانان ایران با حضور ۳۰ تیم دو نفره از سراسر کشور انجام شد.

تیم دو نفره والیبال ساحلی هرمزگان در رقابت‌های قهرمانی و انتخابی تیم جوانان ایران به مقام قهرمانی دست یافت و تیم مازندران به مقام دوم رسید و تهران جایگاه سوم این دوره از رقابت‌ها را کسب کرد.

 

همچنین ۲ تیم از استان سمنان در رقابت‌های جوانان حضور داشتند که مرتضی کردیان(سمنان)، محسن سعیدکافی(شاهرود) به مقام پنجم و پارسا مقصودی(شاهرود) و مهدی کیوانلو(شاهرود) به مقام ششم رسیدند.

 

جام قهرمانی، مدال و حکم به برترین‌ها اعطا شد و افراد برتر، با تشخیص کمیته فنی، به تیم جوانان ایران دعوت می‌شوند.

رقابت‌های والیبال ساحلی قهرمانی و انتخابی تیم نوجوانان ایران از بیست و چهارم تا بیست و ششم مرداد به مدت سه روز با حضور ۶۰ والیبالیست از سراسر کشور به میزبانی شاهرود برگزار شد.

 

تیم دونفره والیبال ساحلی نوجوانان تهران در این رقابت‌ها به مقام قهرمانی دست یافت، مازندران و خراسان رضوی به ترتیب جایگاه دوم و سوم را کسب کردند.

 

یاسین کمالی‌فر و پارسا مقصودی از شاهرود به عنوان تیم استان سمنان در رقابت‌های سه روزه والیبال ساحلی قهرمانی و انتخابی تیم نوجوانان ایران به مقام پنجم رسیدند.

 

در شهرستان شاهرود بیش از ۲ هزار والیبالیست مرد و زن در ۵۰ باشگاه ورزشی زیر نظر مربیان فعالیت دارند.

 

شاهرود به خاطر داشتن امکانات مناسب ورزشی، هر ساله میزبان برگزاری مسابقات کشوری و نیز اردوهای آماده‌سازی تیم‌های ملی در رشته‌های مختلف ورزشی است.

در اختتامیه این مسابقات معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان، فرمانده گروه پدافند هوایی 10 محرم و سایر مسوولان حضور داشتند.

این مسابقات با همکاری تربیت بدنی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان و کانون بسیج ورزشکاران شاهرود برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار