موکب سلامت و خدمت رسانی با جاماندگان اربعین در زرند

برپایی موکب سلامت و خدمت رسانی به شهروندان در شهرستان زرند همزمان با اربعین حسینی(علیه السلام) موکب سلامت به منظور خدمت رسانی به شرکت کنندگان در راهپیمایی جاماندگان اربعین در شهرستان زرند برپا شد.
کد خبر: ۹۶۲۳۱۰۹
|
۰۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۷:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، بمناسبت فرارسیدن اربعین سالار شهیدان و در راستای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به شرکت کنندگان در راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی در شهرستان زرند از سوی مجموعه پزشکی سپهرموکب ایستگاه سلامت دربلوار جمهوری بمنظور ارائه خدمات رایگان پزشکی دایر گردید.

 دکتر سیف الدینی مدیر مجموعه پزشکی سپهردر گفتگو با خبرنگار ما بابیان اینکه پیاده‌روی اربعین برای زیارت حرم سیدالشهدا(علیه السلام) یکی از توصیه شده‌ترین اعمال است تا دوستداران آن حضرت در روز اربعین عشق و ارادت خود را به سید و سرور شهیدان عالم ابراز کنند گفت : دراین موکب دایرشده تیم‌های بهداشتی متشکل از پزشک ، مراقب سلامت و تنی چند از اعضای جامعه پرستاری بخش خصوصی بصورت رایگان به ارایه خدمت به شهروندان پرداختند.

 

 وی در خصوص انگیزه و تاثیر اربعین در عرصه جامعه ، اظهارداشت : اربعین فصلی برای تقویت معرفت دینی و کسب علم است که در آن به هر طرف بنگریم جلوه‌هایی از عشق به اهل بیت(علیهم‌السلام) را می‌بینیم که در آن انسان می‌تواند عاطفه و محبت و برادری را تمرین کند.

خبرنگار اکبرابراهیمی زرندی

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار