خبرهای داغ:
گفتگوی بسیج با نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی؛

اجرای طرح «حقوق‌یاران» بسیج حقوقدانان، در ارتقاء آگاهی‌های حقوقی جامعه بسیار مؤثر است

نماینده مردم اردستان در مجلس گفت: متاسفانه مردم از کمبود اطلاعات حقوقی رنج می‌برند و اغلب پرونده‌های قضایی نیز بخاطر همین کمبود اطلاعات حقوقی افراد جامعه تشکیل می‌شوند. 
کد خبر: ۹۶۲۳۱۲۷
|
۰۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۰

 
احمد بخشایش اردستانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج، با اشاره به اجرای طرح حقوق یاران از سوی جامعه حقوقدانان بسیج در مساجد کشور بیان کرد: متاسفانه مردم از کمبود اطلاعات حقوقی رنج می‌برند و اغلب پرونده‌های قضایی نیز بخاطر همین کمبود اطلاعات حقوقی افراد جامعه تشکیل می‌شوند. 

وی افزود: با توجه به نیاز جامعه، اینکه طرح همگانی آموزش حقوق و نهضت حقوق آموزی در بسیج پیش بینی شده که حقوقدانان بسیجی پای میز‌های خدمت‌رسانی به آموزش‌های مردم در مساجد می‌پردازند، بسیار ارزشمند است. 

نماینده مردم اردستان در مجلس با اشاره به طرح‌های عمرانی بسیج در اقصی نقاط کشور عنوان کرد: برخی از طرح‌ها مانند طرح قرارگاه امام حسن که بناست آب را از اصفهان به نائین ببرد و حدود ۲۵۰ روستای شهر اردستان را تحت پوشش قرار دهد تا منبع آبی پایدار داشته باشند، قابل تمجید و ستایش است. 

بخشایش اردستانی خاطرنشان کرد: ما آمادگی خود را جهت هرگونه دیدار و نشست با مسئولان بسیج در راستای رفع موانع و مشکلات پیش رویشان در اجرای طرح ها و پروژه های مختلف، اعلام می کنیم.
 
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار