خبرهای داغ:
مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌ جنوبی خبر داد:

خدمات رسانی ۶۰ جهادگر خراسان جنوبی به زائران اربعین حسینی در کربلای معلی/ به بیش از ۲۶ هزار زائر خدمت‌رسانی صورت گرفت

هنری گفت: جهادگران قرارگاه های جهادی ثامن الحجج و شهید محمد خراسانی از شهرستان های بیرجند و سرایان در قالب موکب شهدای جهادگر خراسان جنوبی از ۲۱ مرداد تا سوم شهریورماه در کشور عراق روزانه به بیش از دو هزار زائر پیاده روی اربعین حسینی(ع) خدمات رسانی کردند.
کد خبر: ۹۶۲۳۲۰۰
|
۰۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، همزمان با حضور کاروانهای پیاده روی اربعین و دلدادگان حسینی در مسیر عشق، جهادگران خراسان جنوبی برای اولین سال در قالب موکب شهدای جهادگر به کشور عراق اعزام و به زائران پیاده روی اربعین حسینی خدمات رسانی داشتند. 

سرهنگ هنری مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان‌ جنوبی در این خصوص در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۶۰ جهادگر خراسان جنوبی از ۲۱ مرداد تا سوم شهریورماه در کشور عراق به زائران پیاده روی اربعین خدمات رسانی کردند. 

وی با بیان اینکه جهادگران قرارگاه های ثامن الحجج از بیرجند و شهید محمد خراسانی از سرایان در قالب موکب شهدای جهادگر خراسان جنوبی در مسیر طریق العلما؛ عمود ۲۶۳ مستقر بود، افزود: روزانه برای بیش از ۳ هزار نفر زائر خدمات پذیرایی، اسکان، پخت نان و بهداشتی درمانی انجام شده است.

مسئول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی از حضور پزشک و پرستار در  موکب قرارگاه جهادی  و خدمات‌رسانی به زائران خبر داد و گفت: حضور پزشک همراه قرارگاه جهادی در زمینه مشاوره و درمان زائران بسیار موثر بوده و رضایت و کیفیت خدمات رسانی موکب قرارگاه جهادی را بالا برده است. 

هنری اظهار کرد: همچنین برپایی نماز جماعت در سه وعده، بیان احکام، جهاد تبیین و برگزاری زیارات، دعاها و مداحی از دیگر برنامه‌های موکب جهادی شهدای جهادگر بود. 

وی به دادن بسته های فرهنگی و سوغات خراسان جنوبی به زائران پیاده روی اربعین اشاره کرد و گفت: پذیرایی با نان محلی و روغنی، چیپس سیب زمینی، عدسی، تخم مرغ، شربت آبلیمو خاکشیر و تخم شربتی، چای ایرانی وعراقی، دمنوش عناب و غذاهایی از جمله آب دوغ خیار، عدس پلو، رشته پلویی، برنج قیمه و قورمه و چلوگوشت از خدمات پذیرایی این موکب در مدت فعالیت بوده است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار