خبرهای داغ:
گزارش تصویری؛

افتتاح سالن جلسات شهید آیت الله رئیسی و کلنگ زنی دو پروژه بزرگ در دانشگاه ملایر

همدان-به مناسبت هفته دولت با حضور فرماندار ویژه ملایر، سالن جلسات شهید آیت الله رئیسی افتتاح و دو پروژه بزرگ در دانشگاه ملایر کلنگ زنی شد.
کد خبر: ۹۶۲۳۳۱۷
|
۰۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، با حضور سلمان اسماعیلی معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر، به مناسبت چهارمین روز از هفته دولت سه پروژه در دانشگاه ملایر افتتاح و کلنگ‌زنی شد، افتتاح سالن جلسات رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان و با ظرفیت ۸۰ نفر به بهره برداری رسید.

همچنین عملیات اجرایی پروژه پارکینگ مرکزی دانشگاه ملایر در زمینی به مساحت ۸۰۰۰ متر مربع، با ظرفیت حدود ۳۰ دستگاه اتوبوس و ۱۵ دستگاه ون و مینی‌بوس و با اعتبار ۱۰ میلیارد تومان آغاز شد، قرار است در فاز نخست این پروژه زیر ساخت‌ها و سکو ها و در فاز دوم آسفالت و سایه‌بان ها نصب شود، پنل‌های خورشیدی نیز برای تامین برق پارکینگ روی سایه‌بان‌ها  نصب خواهد شد.

در ادامه مجموعه خوابگاهی متاهلی دانشگاه ملایر کلنگ زنی شد، این مجموعه خوابگاهی در قالب ۲۰۰ واحد مسکونی ۴۰ تا ۶۰ متری برای دانشجویان و ۸۰ تا ۱۲۰ متری برای اساتید احداث می شود و در صورت تامین اعتبار، تا سه سال آینده به بهره‌برداری خواهید رسید.

همچنین در مجاورت این خوابگاه یک مجتمع آموزشی از پیش‌دبستانی تا دبیرستان با هدف ارتقاء کیفیت آموزش‌ و پرورش و سرویس‌دهی به فرزندان کارمندان و اساتید دانشگاه احداث خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار