خبرهای داغ:
بلالی مقدم خبر داد

تبدیل ۴۵ کیلومتر شبکه مسی به کابل خودنگهدار در بهار

همدان-مدیر توزیع برق شهرستان از تبدیل ۴۵ کیلومتر شبکه مسی به کابل خودنگهدار با اعتبار 60 میلیارد ریال خبر داد.
کد خبر: ۹۶۲۵۷۴۴
|
۱۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۷
تبدیل ۴۵ کیلومتر شبکه مسی به کابل خودنگهدار در بهار

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مازیار بلالی‌مقدم در جمع خبرنگاران با اشاره به پروژه‌های برق شهرستان اظهار کرد: تملک دارایی با اعتبار ۴۷ میلیارد ریال برای روستا‌های ریکان، حیدره قاضی خان، اختاچی، وهنان و... انجام شده است.

وی با اشاره به تبدیل ۴۵ کیلومتر شبکه مسی به کابل خودنگهدار شهری با اعتبار ۶۰ میلیارد ریال گفت: احداث ۱۳ کیلومتر خطوط برق برای تامین برق متقاضیان جدید شهری و روستایی با اعتباری ۲میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال، نصب اصلاح و بهینه سازی ۲۶ دستگاه پست توزیع با اعتبار ۲۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی، نصب یک هزار و ۱۲۹ دستگاه چراغ led جدید در معابر شهری و روستایی با اعتباری ۲۰ میلیارد ریالی انجام شده است.

مدیر توزیع برق شهرستان بهار تصریح کرد: جابه‌جایی و اصلاح ۳۸۷ اصله پایه در معرض خطر با اعتبار ۱۲ میلیارد ریال، کنترل‌پذیری ۳۴۲ دستگاه تابلو‌های کشاورزی و صنعتی با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال، مقاوم‌سازی ۷۰ اصله پایه در برابر حوادث جوی با اعتبار ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی صورت گرفته است.

وی ادامه داد: نصب ۳۱ چراغ ۱۰۰ وات led واقع در بلوار معلم و ۶۰ چراغ در بلوار آیت الله بهاری با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد و ۸۵۰ میلیون ریال، احداث یک کیلومتر شبکه خودنگهدار در خیابان سی متری، از میدان شهرداری به سمت چهارراه فرهنگ با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد ریال از دیگر اقدامات بوده است.

وی گفت: در هفته دولت سال جاری ۱٠ پروژه در هفته دولت با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریالی افتتاح شد.

در ادامه نیز اصحاب رسانه در محل یکی از پروژه‌های انجام شده در بالا بردن کیفیت برق‌رسانی و برطرف شدن ضعف ولتاژ حضور یافتند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار